neděle 14. července 2013

Ahoj holky :)

Dovolte mi ,abych se  s Vámi podělila o zkušenosti s kosmetikou YVES ROCHER

Já používám 3 výrobky z řady PURE SYSTEM.

Čistící pleťová voda a bio aloe vera a kyselinou salicylovou :  150 ml za cenu 159,- Kč
 Je určena pro problematickou a aknózní pleť ,její struktura je gelová a příjemně voní. Pěkně čistí pleť ,nevysušuje ji a naopak ji zvláčňuje. Zklidňuje zarudnutí a stahuje póry.Již po prvním použití je pleť je jemná ,osvěžená a dokonale čistá.
Jelikož trpím i v mém věku akné ,tato pleťová voda  mi hodně pomohla ,je moje nejoblibenější.


Hloubkově čistící maska s bio aloe vera a kyselinou salicylovou:  50 ml za cenu 179,- Kč
Hloubkově čistí pleť ,zbavuje pleť černých teček a omezuje jejich výskyt ,stahuje póry.
Maska příjemně voní  ,rychle zasychá ( do 4 minut) , účinek je viditelný hned po prvním použití.
Maska pleť hezky stáhne a tím je hezky vyčištěná a hlavně není vysušená :)
NEOBSAHUJE PARABENY

Hloubkově čistící gel  s bio aleo vera a kyselinou salicylovou :  150 ml za 159,- Kč
Účinně působí proti černým tečkám ,obsahuje  rostlinné mikročástečky . redukuje tvorbu kožního mazu ,hloubkově čistí pleť a jako i ostatní výrobky ,pleť nevysušuje.
SLOŽENÍ JE BEZ MÝDLA A PARABENŮ


Moje dojmy : S touhle kosmetikou jsem velmi spokojená ,pleť se mi spravila ,není vysušená a při pravidelném používání všech výrobků jsem zaznamenala úbytek černých teček.
VELMI DOPORUČUJI :)









Žádné komentáře:

Okomentovat