úterý 16. července 2013

GARNIER  - ODLIČOVACÍ  MLÉKO    A   ZKLIDŇUJÍCÍ  ODLIČOVAČ  2v1



Ahoj ,dnes Vám představím další výrobky z mé pleťové kosmetiky.

Garnier Essentials  odličovací mléko : Tento výrobek vlastím asi tak ze 3 měsíce ,koupila jsem ho v akci ,cena byla něco kolem 90 Kč. Mléko příjemně voní ,obsahuje výtažky růže.Je určen pro suchou a citlivou pleť.
Jeho konzistence je krémová ,avšak je docela hutný.Rychle se roztírá ,pleť zanechává čistou a svěží. Odstraňuje i voděodolný make-up ,to ale nemohu posoudit ,jelikož žádný voděodolný make-up zatím nevlastním :)

Garnier Essentials zklidňující odličovač 2v1 : S tímto výrobkem kamarádím něco málo přes měsíc ,byla to láska na první ,,použití" . Cena byla 90 Kč v akci :). Je určen pro citlivou pleť. Jeho složení je dvoufázové ,bez alkoholu a parfemace. Já ho používám hlavně na oči ,jelikož jsem vyzkoušela už pár odličováku a ty mě štípaly ,tento odličovač však NE. Je jemný a již po prvním tamponku na odlíčení je oko docela hodně odlíčené.Ani se nemusí tlačit ,aby se make-up odlíčil. K dokonalému odlíčení stačí 1-2 vatové tamponky.
Výborně také odličuje make-up na pleti. Ovšem já jsem šetřivý typ ,tak ho používám na oči :) Určitě si koupím  další :)





Žádné komentáře:

Okomentovat