čtvrtek 25. července 2013

LADYBOX  ČERVENEC  2013  -  JUST MARRIED


Pěkný den všem :)

Dlouho jsem váhala ,jestli si mám Ladybox koupit ,nakonec mi to opravdu nedalo a koupila : A nelituji toho.
Box mi byl doručen do práce a nevydržela jsem to musela jsem nahlédnout. A opravdu jsem zírala. Tolik produktů a navíc takové ,které se hodí a opravdu ani jeden NEZKLAMAL ,vše využiji :)

Tak jdeme na to :)

Takhle přišel

krásná bytelná ,využitelná krabička.....ty čáry tam nejsou ,to je jen špatné světlo

huráá do toho :)



Macadamia Deep Repair Mask 15 ml vzorek ...běžná cena v obchodě 249 ,- Kč za 250 ml
Maska na vlasy s obsahem mořských řas ,makadamový a  arganový olej ,který pečuje o poškozené vlasy a dodává jim vitalitu.

Tuto masku jsem chtěla hodně vyzkoušet a už se na mi těším.Mám docela poškozené vlasy a tato maska jim určitě pomůže.



Rituals sprchová pěna Tai Chi 50 ml ,cestovní balení ....běžná cena v obchodech 209,- Kč za 200 ml

Unikátní sprchová pěna zanechává pokožku hebkou a čistou ,provoněnou a neuvěřitelně jemnou na dotek.Bílý lotos je symbolem čistoty a duchovního růstu ,zatímco silný zelený čaj má výrazné antioxidační a zklidňující účinky.

Jelikož se ráda a dlouho sprchuji ,těším se na vyzkoušení. je to moje první sprchová pěna a doufám ,že ne poslední.



i+m Naturkosmetik Berlin Šampon Lesk citronu 50 ml cestovní balení .....běžná cena 295,- Kč za 250 ml

100% přírodní šampon bez sulfátů a silikonů se postará o vaše vlasy.Sojový olej pečuje ,heřmánkový extrakt a vitamin E posiluje ,karnaubský vosk dodává lesk.Citron a éterické oleje zase vlasy provoní a osvěží. Má certifikát BDIH a Vegan.

Já si vlasy musím umývat každý den a tento šampon je pro mě jak stvořený. Krásně voní po citrusech.



Libebit mýdlo ,vybraná varianta , 30 g ,cestovní balení ....běžná cena cca 60,-Kč za kus

Je to ručně vyráběné mýdlo a jsou 100% přírodní variantou pravidelné péče o pleť a pokožku celého těla.

Velké plus ,že se dá použít i na obličej. Já mám variantu se solí z Mrtvého moře - cedr a citron.


A teď se vrhneme na plné produkty .

Palmolive Mediterranean Moments sprchový gel ,250ml .......běžná cena 68,90 Kč

Sprchový gel s výtažky z arganového oleje z Maroka a mandlového květu.Zanechá pokožku hydratovanou.

Příjemně voní ,připomíná mi trošku vůně opalovacího mléka :)


Famous Sada na obočí
 Sada na obočí obsahuje vše ,co potřebujete pro dokonalý pohled.Pinzeta ,vosk pro fixaci ,stíny pro vyplnění obočí a rozjasnění vám dají nekonečné možnosti.

Čas ,abych opět něco udělala se svým obočím :D



Yves Rocher Rtěnka Grand Rouge 3,7 g ..... běžná cena ....309,- Kč

Dlouhodržící rtěnka obsahuje olej z kamélie pro regeneraci a hladké rty.Díky tající textuře a hydratačním účinkům rty nevysušuje.

Nádherné luxusní balení ,barva akorát pro mě odstín č.42 Corail Voilé , barva je růžovo -hnědá. jelikož rtěnky skoro vůbec nenosím ,tuhle začnu ,barva je jemná ,není moc výrazná ,akorát pro mě :) Joo a náádherně voní :)




L'Oreal Paris Fix na oči Super Liner Blackbuster 7 ml....... běžná cena 199,- Kč

Fix na  oči má speciální dlouhotrvající texturu a špičatý aplikátor ,který vám umožní namalova precizní linku snadno a rychle jedním tahem od vnitřního koutku očí ven. Intenzivní barva vydrží až 8 hodin

S linkami v peru zatím nemám zkušenosti a doufám ,že spolu budeme kamarádit :) těším se..




Toť z Ladyboxu vše :) srpnovou edici musím bohužel vynechat ,ale budu se těšit na další :) Ještě box obsahoval sladkou tečku v podobě Cornies kukuřičného chlebíčku s hořkou čokoládou:)....Hezký zbytek dne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat