sobota 25. ledna 2014

TAG  -----  CO DĚLÁ MĚ MNOU 

Ahoj všem,

jak je u mě zvykem, je tady další TAG. Tentokrát jsem si půjčila otázky ( s laskavým svolením :) ) od Peťky  z KLIK .

tak se na to vrhneme :)



Otázky:



1. Kolik měříš? --- cca 182 cm

2. Kolik ti je let? --- 25

3. Kdy ses narodila? --- 28.4.198.
4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? --- žádných,mám ráda to, co mi padne a co se mi líbí a je pohodlné :)
5. Máš nějaké piercingy / tetování? --- nemám )
6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš / nesnášíš? -- červená řepa, smradlavé sýry
7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička? --- já jich mám víc ,mám oblíbené veselé, na depku, taneční ....od každého něco
8. Zlato vs. stříbro? --- stříbro
9. Jaké jsou tvoje záliby? --- plavání, dekorování, líčení, a spousta dalších :)
10. Rtěnka vs. lesk na rty?--- lesk na rty
11. Zima vs. léto? --- léto, ale obojí má své kouzlo :)
12. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální? --- spíš mastnější
14. Máš pihy? --- mám :)
15. Jakou velikost mají tvé nohy / boty? --- velikou :( 43-44)

2 komentáře:

  1. hehe, taky jsem ten tag zrovna zveřejnila :D je stále rozšířenější koukám :)
    jinak přála bych si být 182cm vysoká :OO :3
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, tak to kuknu :) No a ta výška ....v některých věcech je mít dobré nadhled, ale já bych se radši držela méně u země :D :D Mě totiž příjde, že je málo vysokých chlapů, teda alespoň v mém okolí :D

      Vymazat