sobota 18. ledna 2014

TAG :  MOJE DĚTSTVÍ

Ahoj všem ,je tady další Tag ,tentokrát jsem ho viděla u MacDeny Mac .
Jdeme na to :)


1. Kde jsi vyrůstala ? - ve Zlíně a do teď tady bydlím 


2. Byla jsi hodné dítě ? - Jak se to vezme :D Ale joo ,byla ,sice jsem měla záchvaty zlobení ,ale to bylo určitě pubertou :D Ale nedělala jsem žádné problémy ,jen jsem byla drzá ( prý  mi to zůstalo :D ) a mlátila se se ségrou ,prostě klasika ,to určitě znáte :)


3. Co byl tvůj největší trest ? - těch bylo :D např. zákaz televize ,nesměla jsem sladké , domácí vězení :D Ale vše jsem přežila :)


4. Co jsi dělala o prázdninách ? - Většinou jezdila k babičce , nebo na výlety s rodiči


5. Co je tvá nejlepší vzpomínka ? - Já si toho moc nepamatuju ,ale největší radost mi udělalo ,že jsem nemusela jít na druhou operaci s páteří ,to mi bylo tak 15 :)


6. Co byla tvá nejoblíbenější hračka ? - panenka  ,tu jsem milovala ,hrála jsem si na maminku ,pak barbíny ...toto je tak do věku 10 let. později si to nepamatuju.


7.Nejoblíbenější pořad ? - cha ....nevím teda kolik mi bylo ,ale ráda jsem sledovala S Club 7 ,pak takové ty pořady co běžely každý den v TV a já místo učení čučela na bednu :)


8. Nejoblíbenější sport ? - Strašně ráda jsem chodila do Sokola ,takže vše ,co se tam dělalo ,jenže pak jsem musela úplně se sportem skončit.


9.Bylas někdy šikanována ? Byla ,většinou slovně ,smáli se mi ,že jsem tlustá ,že mám brýle ,prostě si pokaždé něco našli .......


10.Jsi v kontaktu s kamarády z dětství ? -  jak s kým , někoho jsem neviděla x let  s jinýma se kamarádím do dnes :) 


Tak to je vše :) A jaká je Vaše nej vzpomínka ?

Žádné komentáře:

Okomentovat