čtvrtek 2. ledna 2014

Tělové mléko do sprchy ........NIVEA  versus  BALEA


Pěkný den ,

dnes se podívám na zoubek tomu zázraku . Jako první jsem vyzkoušela Niveu ,vybrala jsem si verzi pro normální pokožku - hydratační . Koupila jsem ho DMku v akci 50% na celý sortiment Nivea ,takže mě vyšlo na nějakých 85,- Kč. (nekup to :D )
Balea mě stála také 85 ,- Kč ,avšak bez jakékoliv akce.
Aplikace je u obou výrobků stejná ,umyjete se klasickým sprcháčem či mýdlem ,spláchte vodou a pak nanesete mléko ,opláchnete ,osušíte a hotovo :)

Nivea

  • vůně je příjemná
  • konzistence je méně  hutnější než u Balea
  • aplikace je rychlá ,dobře se roztírá
  • opláchnutí je bez problému
  • výsledný efekt  ,jde poznat ,že odvedlo to ,co slibuje ,pokožka je hydratovanější,krásně voní a pár hodin to jde poznat ,že se něco dělo ( rozpoznáno na místech ,která nemám hodně vysušená)
zkoušela jsem mléko i na obličej ,ten mám totiž vždy hodně vysušený a osušení jsem necítila ,jak je pokožka napnutá ,takže u mě Nivea obstála :)

zezadu vám ho bohužel neukáži ,jelikož nálepka padla
do věrnostního programu :)
Balea

  • vůně je těžší a silně mi připomíná nějaký krém na ruce v kelímku ,ale nemůžu si vzpomenout jaký :)
  • konzistence je hutná
  • aplikace je rychlá ,dobře se roztírá ,pěkně klouže  ....sem málem spadla :D
  • opláchnutí je o něco horší ,musela jsem se poprvé oplachovat na dvakrát ,jelikož se mléko dobře nespláchlo a zůstalo na mě takové blátíčko.... i při další aplikaci jsem musela ke spláchnutí použít ruku ,u Nivei stačil proud vody
  • výsledný efekt mi přišel takový na první pohled dobré ,ale po chvilce nic moc




Výsledek :  nějaký ten výsledek je poznat  u Nivei ,Balea teda nic moc,čekala jsem trochu víc,avšak já mám hodně suchou pokožku ,takže hydratace v mém případě není hloubková a tu bych potřebovala.Každopádně pro ty ,co chtějí jen trochu zhydratovat ,nebo nepoužívají žádný tělový krém je to dobré :) Já bohužel takové štěstí nemám  se svou pokožkou :)
A POZOR ......opravdu klouže ,tak opatrně :)





















Žádné komentáře:

Okomentovat