čtvrtek 6. února 2014

OBLÍBENCI ......LEDEN - ÚNOR 2014

Pěkný den :)

Konečně jsem se k tomu článku dokopala. Nějak jsem poslední dobou hodně unavená a bez nálady, musím s tím začít něco dělat, nebo se ze mě stane Šípková Růženka, jen teda nevím, kdo mě probudí :)
Tak se na to vrhneme, tyto kousky používám od ledna, nebo od doby, co jsem si je koupila. Ceny u výrobků si nepamatuji, tak mě prosím omluvte :)

První se podíváme na péči o pleť, jelikož toho je tady nejvíc :)

Garnier Essentials Sensitive - zklidňující odličovač 2v1 ...... Moje stálice v odličování, psala jsem už o něm v lednovém spotřebováno a už mám další balení. Za sebe mu nemůžu nic vytknout.

Nivea Stay Clear - čistící pleťová voda ....Měla by pomáhat předcházet černým tečkám a pupínkům. To bohužel za sebe říct nemůžu. Pupínky a černé tečky mám pořád, používám to spíš jen k odstranění odličováku od Garnier a celkovému dočištění používám produkt, o kterém se dozvíte níže :) Nivea pěkně voní, žádná vtíravá vůně a je bez alkoholu, takže pleť nevysušuje. Pleť vyčistí dobře, ale je na to potřeba více tampónků, Tuto vodu bych doporučila  mladším slečnám, které akné zatím netrápí.

Yves Rocher Pure System - Hloubkově čistící gel + hloubkově čistící maska .....první se podíváme na masku: je hutná, dobře se roztírá, vůně je jemná a opravdu čistííí :) Co jsem poznala na nose, černé tečky byly po smytí masky pryč. Maska pleť nevysušuje a stahuje póry.
čistící gel: ten používám jen ráno k ranní rutině, gel obsahuje rostlinné mikročástečky, nevysušuje pleť, je jemná a čistá.
K této řadě chystám recenzi,jelikož ji mám celou :) takže více někdy příště, ale určitě doporučuji :)
 

Bioderma Sébium H2O - micelární voda pro smíšenou nebo mastnou pleť .....toto je ten produkt, který používám k celkovému dočištění pleti. Ano, i já jsem podlehla Biodermě a to hned po prvním použití, jelikož jsem si myslela, že mám pleť vyčištěnou klasickou pleťovou vodou, ale neměla. Tato micelárka mě přesvědčila. Pleť krásně vyčistí, redukuje tvorbu akné,pleť není vysušená a redukuje tvorbu kožního mazu.
Neštípe v očích, nádherně odlíčí oční make-up, nedráždí v očích.Pleť vyčistí opravdu úžasně. Já jí nemám co vytknout a určitě si koupím další, je sice dražší, ale kvalitní :)

Sudocream .....krém pro každodenní ochranu pokožky, používá se na akné, ekzém, podrážděnou pokožku, začervenalou pokožku a plenkou pokrytou pokožku.Na tento krém jsem narazila cca před 2 lety u kamarádky, ta ho používala na svého malého synka, který měl odřené koleno a tento krém mu velmi pomohl, já si ho musela koupit taky.Stojí cca 90,- Kč a prodává se jen v lékárně.Měl by se používat 3-5 krát denně v tenkých vrstvách. Já ho používám na akné, ne na celou pleť, ale jen na pupínky, které jsou  ve výkvětu, jelikož krém docela vysušuje, ale za to pomáhá, pupínek je za pár hodin menší.Jelikož je krém bílý a mastnější, tak ho používám jen na noc.Ale při pravidelném používání zmizí. Také ho používám na ekzém, jojo, kdybych já nebyla líná, tak už ho nemám....:)

Balea Creme-öl dusche - olejový sprchový gel hrozny a pistácie ........kráásně vonííí, miluju vůni pistácie :) sprcháč  pokožku  nevysušuje, pěkně pění. Nemám mu co vytknout, ráda sprcháče střídám a zkouším nové, ale pokud půjdu kolem něho v DMku, tak ho do košíku hodím :)

Flormar lak na nehty- supershine .......tento lak mám už nějaký měsíc, ale až teď jsem si nějak všimla, že ho mám. Jelikož nemůžu mít v práci hodně výrazné nehty, tento odstín je pro mě. Barva je na nehtech taková průhledná s obsahem zlato-oranžového shimmeru, takže na nehtech je docela nenápadný. Lak vydrží na nehtech cca 4-5 dní.

Rimmel Scandaleyes volume .....tuto řasenku jsem zakoupila v drogerii Teta ve vánočním balíčku a leskem na rty a očním odličovačem ve výprodeji za 169,- Kč. Musím říct, že mě řasenka mile překvapila, řasy pěkně rozčeše, neslepuje, dodá jim objem, prodlouží je, rychle zasychá. A vydrží celý den, je sice pravda, že ji mám momentálně na sobě 14 hodin a už ji mám malinko obtisknutou, ale to jsem make-up po celý den neupravovala a i jsem si dala odpoledního šlofíka :D Akorát má větší kartáček,ale mě vyhovuje. Takže za MĚ doporučuji :)


Lanvin Eclat d'Arpège ......... tento parfém miluju, musím k němu pořád čichat, nemůžu se té vůně nabažit :)
Je to svěží ovocně květinová vůně. Pokud ji neznáte, zajděte si někam do parfumérie, nebo drogerie. V Tetě nebo Rossmanu by ji měli mít.

Zde je popis z internetu, jelikož já vůně neumím vůbec,ale vůbec popisovat :Hlavou parfému Lanvin Eclat d'Arpège se prolíná jarní svěžest zelených šeříků, lístků sicilského citrónu, květů broskvoní, pivoněk a čajových lístků. Létem pak ze srdce zavoní rozkvetlé wistérie a červené pivoňky, obohacené o ambru. Základ je tvořen bílým cedrem z Libanonu, jemným pižmem a vzácným jantarem.
čerpáno ze stránky: parfémy.cz



Tak to je pro dnešek vše, vybírala jsem jen to, co opravdu mám hodně ráda, kdybych měla vypsat vše, tak by to byl román :).......pokračování příště ..........jakého oblíbence máte VY ?





3 komentáře:

  1. Štetce od Ebelin (z DMka) ma ešte nikdy nesklamali :) Perfektne sa s nimi pracuje, sú príjemné na dotyk, jemné a šetrné k pleti a nevypadávajú z nich štetiny :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem zkoušela a fakt super, už vím, s kým se budu mazlit :)

      Vymazat
  2. Micelárka od Biodermy Sébium je fakt skvelá, úžasná a jedinečná, dobre sa s ňou odličuje pleť, nezanecháva na nej žiaden mastný film či zvláštny povlak a dokonca príjemne vonia. Sudocream som akurát začala používať a už po troch dňoch každovečerného krémovania sa mi zdá, že akné sa zlepšilo, ale sú to zatiaľ len maličké zmeny. Každopádne ma prekvapilo, že krém mi akné nezhoršil ako som si mylne myslela, je to predsa len pomerne mastný krém takže som vôbec neverila tomu, že by mohol byť aj na moju mastnú pleť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat