pondělí 24. března 2014

BŘEZNOVÉ NÁKUPY ČÁST DRUHÁ

Ahooj J
Je tady slíbené pokračování nákupů, ano zase jsem utrácela. Při úklidu jsem zjistila, že toho u mám opravdu hodně a tak už budu kupovat JEN potřebné věci. J Takže by se dalo říct, že NIC nepotřebuju….hahaha :D  Nákupy jsem uskutečnila v drogerii Teta a v Avonu.
Co vše jsem si koupila se dozvíte níže. J

GARNIER DEO – EXTRA FRESH 48H – jeho vůně je příjemná, neobsahuje alkohol, ale jeho 48 hodinovou výdrž opravdu testovat nebudu.

NIVEA HAWAIIAN FLOWER & OIL sprchový gel -  jeho příjemná vůně mě dostala, gel obsahuje olejové mikroperličky.  Niveu mám ráda, takže snad nezklame.

DOVE SPROVÝ GEL – BAMBUCKÉ MÁSLO + GO FRESH –co k tomu to říct….v drogerii TETA na ně měli akci + za 2 výrobky láhev jako dárek= nekupte to :D Oba gely jsou hutnější, krásně voní a krásně pění.

GLISS KUR ŠAMPÓN + BALZÁM MILLION GLOSS- pro vlasy matné bez lesku – tohle novinka a já jí dala šanci, balení je velmi pěkné, šampón i balzám obsahují komplex tekutého keratinu, jejich vůně  je docela příjemná, akorát já z ní kýchám občas.:) Šampón klasika, umyje, dobře pění. Balzám je tekutějšího stavu, po nanesení do vlasů se asi hrozně rychle vpije, nebo já nevím, protože mám pocit, jak kdybych tam nic neměla. Ovšem dobře se vymývá, vlasy se po něm dobře rozčesávají. Hrozně rychle mizí a to ho nedávám moc. Jestli produkty dodají lesk říct nedokážu, jelikož mi přijde, že mé vlasy jsou pořád stejné, ale navíc mi přijde, že se mi i rychleji mastí. No uvidím, jak bude testování dál pokračovat.

UMA – GELOVÉ OČNÍ LINKY – toto jsou moje první gelové linky a musím říct, že vůbec nejsou špatné. Jejich cena je něco kolem 70,-Kč. Pigmentace je dobrá, nanášení je v pohodě. A na oku opravdu drží celý den a navíc přežily i mé slzení. Jen při odlíčení je potřeba více tamponků, jelikož opravdu drží.:) Takže doporučuji.


TESCO ODLIČOVACÍ TAMPONKY – Po zkušenostech s tampónkama z Tesca jsem si říkala, že už nikdy. Ovšem jsem uviděla tuto novinku a tak jsem si řekla, že je vyzkouším. Jsou 100% bavlněné, mají nepravidelný povrch, ale hlavně jsou pevnější než ty předchozí, o kterých se dozvíte ve spotřebovaných produktech. Tyto jsem zatím nezkoušela v praxi, takže víc o nich říci nemůžu.



A TEĎ UŽ VÝROBKY FIRMY AVON…..

AVON FEMME – parfém 50ml – vůně z Avonu mám hrozně ráda a už jsem jich docela měla. Tato novinka nádherně voní, má krásné luxusní balení. Jak je na tom s výdrží nevím, jelikož dopotřebovávám jiný parfém. Jediné, co mi na tomto parfému trošku vadí, že má hodně ostré hrany u vršku, takže do kabelky asi moc nebude, protože hrozí úraz.

AVON SKIN SO SOFT  - zvláčňující hydratační tělové mléko s arganovým olejem- vůně je příjemná, konzistence je hutná, dobře se roztírá, pokožka je opravdu hydratovaná a jemná. Takže doporučujiJ

AVON ADVANCE TECHNIQUES – šampón s marockým olejem 700ml…. Dle reakcí z okolí jsem byla nucena si ho koupit, jelikož si ho hodně chválí. Tak uvidím, jaký bude a hlavně, jestli mi nebude mastit vlasy.

AVON PLANET SPA – čistící pleťová maska s marockým jílem …. Řadou PLANET SPA mám dobré zkušenosti, momentálně používám jinou masku a ta je dobrá, takže se těším na použití této.

AVON – ČISTÍCÍ PLEŤOVÁ VODA PROTI AKNÉ S KYSELINOU SALICYLOVOU + ČISTÍCÍ SPREJ NA TĚLO PROTI AKNÉ – jelikož poslední dobou hodně trpím na akné L rozhodla jsem se, že vyzkouším tyto dva produkty. Čas ukáže, jestli jsem nešlápla vedle.


AVON PLANET SPA – HYDRATAČNÍ VLASOVÁ KÚRA S OLIVOVÝM OLEJEM – pokud by si jich jedna známá nekupovala 12, tak bych si tohoto produktu ani nevšimla. Hoodně si ho chválila a chvála je i ze strany kadeřnice, takže jsem zvědavá co mé vlasy na něj řeknou.

ČASOPIS ELLE S MICELÁRNÍ VODOU  BOURJOIS – tento časopis jsem si koupila jen kvůli micelárce, jak na ni reaguje moje pleť se dozvíte někdy v budoucnu, počítám že tak do měsíce. Už jsem ve fázi zkoušení.



Tak toto je pro tento měsíc z nákupů vše, co pěkného jste si koupili VY ?


6 komentářů:

  1. Oční linky jsou bomba černé! A micelárku od Bourjois mám taky a jsem s ní spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Gliss Kur som si kúpila tiež (kvôli tomu baleniu, strašne sa mi páčilo :D) ale teda strašne mi to smrdí. Jak zatuchnutá brezová voda... Inak je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. upřímně..po delší používání mi to už příjemně nevoní, znám teda lepší vůně :D

      Vymazat
  3. Psala jsi pak někde jak dopadla ta Avon voda s kyselinou salicylovou? Docela mě to zajímá :)

    OdpovědětVymazat