čtvrtek 20. března 2014

JSEM NA MIZINĚ – TAG

Zdravím všechny své čtenáře :)
Je tady opět další TAG, já vím, slibuji recenze, ale bohužel mě zradilo zdraví a já se průběžně vracím  ke všemu, co jsem dělala, slíbila ostatním atd… No prostě, vše bude, ale ne hned. J Zdraví je totiž to nejdůležitější co máme. Tak a teď se mrkneme na otázky.
Tento TAG  jsem viděla u mé oblíbené youtuberky LARY ….. ZDE KLIKNI :)

Otázky k TAGu:

1. Je sobota večer. Máš už jen 100 Korun. Jak ten večer strávíš?  Doma v klidu u TV J
2. Za co jsi dříve utratila celé kapesné?
Jelikož jsem žádné kapesné nedostávala a když ano, tak za nějaké dobroty
3. Co děláš když máš prázdné kapsy?
Jdu rovnou z práce domů :D
4. Co jsi si koupila z prvního YouTube-honoráře?
Nemám youtube….
5. Co by sis koupila jako první, kdybys vyhrála v loterii?
Láhev něčeho dobrého J
6. Zbývá ti na konci měsíce dost peněz na kontě?
Ne-e
7. Dostávala jsi dříve peníze za dobré známky?
Občas ano
8. Jezdíš na černo, abys ušetřila?
V žádném případě, mám kartičku na MHD
9. Čím jsi si přivydělávala než jsi dělala YouTube? Měla jsi jiný vedlejšák?
Viz. Otázka č. 4
10. Láska nebo peníze?
láska
11. Jsi na rande. Necháš se pozvat, platíš ty a nebo půl na půl?
Jak kdy, ale jsem ráda  a těší mě, když platí muž. J
12. Jsi na mizině. Špagety s kečupem nebo zmražená pizza?
Špagety s kečupem
13. Kdybys byla opravdu na mizině, zpívala/tančila/vykládala bys vtipy na pěší zóně?
Asi ano, ale nevím, co bych dělala
14. Zbývá ti jeden jediný den života. Za co bys utratila své poslední peníze?
Za dárky pro své blízké, aby měli památku.....
15. Máš nějaké drahé hobby?
Nemám, ale většinou utrácím za kosmetiku, za svačiny v práci, zábavu J

Žádné komentáře:

Okomentovat