středa 5. března 2014


  30  NÁHODNÝCH  FAKTŮ O MĚ

Pěkný den,
Jelikož  jsem na neschopence, mám teď trošku víc času na psaní. Jsem tady s dalším TAGem, kde se opět o mě něco málo dozvíte. Taky funguju na facebooku, kam bych Vás chtěla pozvat KLIKNI ZDE :), aby Vám neunikla žádná novinka. :)
Tak teď už se můžeme pustit na náhodné fakta o mě :)

1.   Jsem bordelář, co nemusím, neuklidím a klidně to nechám ležet i pár dní. Ano stydím se za to a bojuju s tím :D
2.   Bojím se psů, už od mala… hlavně velkých a bojových plemen
3.   Nesnáším lež
4.   Jsem hrozně nerozhodná
5.   Nemůžu chodit nakupovat sama, jinak bych utratila celou výplatu :D
6.   Mám ráda staré filmy
7.   Ráda nakupuji ve slevách ( kdo ne) :D
8.   Jsem závislá na telefonu
9.   Nemám ráda ranní vstávání
10. Jsem líná
11. Zapomínám ……
12. Jsem vyučená dámská krejčová, ale nikdy jsem se tomuto řemeslu nevěnovala
13. Jsem nervák
14. Slunce, seno …. Jsem viděla moooockrát
15. Ráda spím
16. Narodila jsem se ve znamení býka
17. Ráda cestuji
18. Chodila jsem do Sokola
19. Baví mě má práce
20. Miluji koprovku
21. Nesnáším přetvářku
22. Chtěla bych mít 3 děti
23. Mám spoustu věrnostních kartiček, ale ¾ jich nevyužívám ….hlavně, že je mám :D
24. Neumím šetřit
25. Neumím anglicky
26. Miluji květiny
27. Na střední jsem propadla  v pololetí z matematiky
28. Ráda poznávám nové lidi
29. Mám mladší sestru
30. Chtěla bych se podívat do Francie, Itálie, Londýna


To by pro dnešek mohlo stačit :D.....pokračování příště....;)



1 komentář: