neděle 16. března 2014

TAG: NEŽIJU JEN MAKE-UPEM

Pěkný den,  dlouho nebyl žádný TAG a tak se vrhneme na další, ve které se o mě zase něco málo dozvíte. J

OTÁZKY:

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?   - Jak kdy, většinou moc ne, jelikož pracuji s lidmi, mám ráda doma klid. Nebo si TV pustím jen jako kulisu. Když už se teda dívám, tak mám ráda Kriminálku New York apod. Beze stopy, Zákon a pořádek ….. seriály typu Ulice, Ordinace, Cesty domů mě už vůbec neberou.

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?  - Vařím docela ráda, ale přiznám se, že se mám ještě co učit. Ráda experimentuji a často vařím- co dům dá. Moje nejoblíbenější hlavní jídlo je asi smažený květák, koprovka, něco z masa. Z dezertů mám ráda např. zmrzlinu, palačinky, krémové dorty….

3. Vysněné povolání? – chtěla jsem být kosmetička, ale bohužel mi to ze zdravotních důvodů nevyšlo, ani kadeřnice ne. Do budoucna bych chtěla mít povolání maminky, jinak práce, co mám teď mě baví a zatím nepřemýšlím o změně.

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět? – Bohužel neovládám a tím pádem bych se nedorozuměla, možná rukama a nohama ano. :D

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za make-up? – občas za sladkosti, ráda chodím plavat, za výlety, kafíčka….

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi? – Noooo, ani ne, dlouho mi trvá  než někomu začnu věřit a když mi ten člověk není sympatický a nelíbí se mi  (cítím z něho něco špatného) na první pohled, snažím se s ním nekomunikovat. Už se mi párkrát stalo, že jsem nemýlila.

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?   - Knížky už nečtu, někdy časopisy, většinu času trávím u internetu, takže si čtu blogy, koukám na videa a brouzdám po netu.

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
– nejhorší je asi, že jsem líná, někdy až mooc :D a nejlepší? Dokážu naslouchat druhým a pomáhat, sice na to někdy doplácím, ale už jsem taková.

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost? – Nechodím, dřív jsem chodila každou sobotu na diskotéku, nebo si někam sednout, ale poslední 2-3 roky jsem se toho vzdala a vůbec toho nelituji a nechybí mi to, neříkám, že teď by někam nešla, ale nemám tu potřebu. Když už teda, tak radši si jdu někam sednout a mám ráda klid.

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky
? – Mezi fotografování, nějaký sport, více času trávila s kamarádkami

Žádné komentáře:

Okomentovat