středa 30. dubna 2014

ENERGETICKÝ TAG
KRÁSNÝ DEN! :)
Všimla jsem si, že dlouho nebyl nějaký TAG. Nedávno jsem jeden uviděla na youtube a ten se mi líbil a tak jsem ho rozhodla zpracovat.
Autorkou je moje oblíbená youtuberka LARA  z kanálu MONDBERGVIENNA……ZDE JI NAJDETE :).

A tady jsou její otázky…..:)
1. Co ti ráno pomůže na nohy?..... sprcha a snídaně
2. Co děláš, když jsi delší dobu hrozně unavená, přepracovaná?..... mě osobně nejvíce pomůže spánek, nebo někde vypnout a odpočívat. Ale také mi pomůže procházka, nebo plavání.
3. Z kterého jídla máš pocit, že tě nabije energií? …. Asi ovoce a občas i čokoláda, ale jak ta přemýšlím tak i zmrzlina. :D
4. Z kterého nápoje máš pocit, že tě nabije energií? …. Kofola :D a miluju pomerančový, višňový, ananasový džus
5. Který sport tě nabíjí energií? … jediný sport co provozuji je plavání, takže to
6. Jaká písnička nebo jaký směr hudby ti dodává energii?.... rytmické, rychlé, taneční
7. Ze kterého filmu nebo typu filmů čerpáš energii? …jakýkoliv odpolední seriál v tv, u toho vždy usnu :D Ale pokud jde o film, tak komedie.
8. Odkud čerpáš energii, když jsi duševně vyčerpaná, smutná, když tě něco trápí?.... z písniček, zalezu si do peřin, vybrečím se a je to, ale také mě nabíjí mé kamarádky, se kterými zajdu na kafíčko, nebo na nákupy.
9. Existuje nějaké místo, na kterém se jakoby nabiješ energií? …. Je, mám ráda zámecké parky, kde se dá v klidu pobýt, načerpat energii a procházet se někdy i bez cíle. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat