pátek 4. dubna 2014

YVES  ROCHER  PURE SYSTÉM
Krásný den,
Dnes se podíváme na zoubek 4 produktům od  Francouzské značky Yves Rocher. Tyto výrobky používám už asi 2 roky a jsem z nich nadšená, takže jsem se rozhodla, že Vám je představím.
Tyto produkty se dají sehnat v obchodech, nebo na internetu. A pokud jste ( stanete se) věrným zákazníkem a máte věrnostní kartičku, tak určitě využijete slevové kupónky.
A co tedy používám já? Řadu Pure Systém na problematickou pleť.
HLOUBKOVĚ ČISTÍCÍ MASKA….cena se pohybuje cca od 150 -200 Kč
Maska je s bio aloe vera a kyselinou salicylovou, je jí 50ml. Maska se nanáší na vyčištěnou pleť. Já jí dávám v tenké vrstvě na celý obličej a doba působení je 3-10 minut. Maska je hutná, dobře se nanáší a příjemně voní. Jak postupně maska zasychá, tak máte pocit, jak kdyby jste na sobě měli sádru, nebo něco takového, protože pleť je stáhnutá a nemůžete ani pořádně mluvit, ale to mi vůbec nevadí, protože maska krásně pleť vyčistí, redukuje kožní maz, černé tečky a stahuje póry. Pleť je čistá a není vůbec  vysušená. Maska redukuje  začervenání. Já když si sundám, tak příjde, že některé pupínky ,,dozrály“ :D
Jediné co mi na masce vadí je cena a obsah, ale na druhou stranu funguje a s uplatněním kuponku to není zas tak hrozné, jsou i dražší. :)



Hloubkově čistící gel  ….cca 150 Kč za 125ml
Tento produkt používám každé ráno. Obsahuje rostlinné složky: výtažek z dužiny bio aloe vera, výtažek ze šišáku, pudr z meruňkových jader. Gel pleť jemně, ale dobře vyčistí. Nedráždí, nepálí, pleť nevysušuje. Redukuje maz, pleť uklidňuje i začervenání. Pleť  je čistá a svěží.
Gel se nanáší na vlhkou pleť a jemně se masíruje, dokud se nevytvoří pěna. Já nechávám gel občas  déle působit, to v případě, kdy nemám po ruce masku.


ČISTÍCÍ PLEŤOVÁ VODA….150ml cca 160,- Kč
Mě to vodu nepřipomíná, je to spíš gelové konzistence s příjemnou vůní. Obsahuje Bio aloe vera a kyselinu salicylovou. Pleť krásně vyčistí, neštípe, stahuje póry, redukuje začervenání, pleť je jemná a není vysušená. Mě příjde, že přes noc působí nějak kouzelně, neboť se probudím s pěknou pletí, na které jsou viditelně menší pupínky a  začervenání je fuč.


PÉČE PRO NEDOKONALOSTEM PLETI 4v1 ….40ml cca 180-200,- Kč
Tato péče by měla redukovat černé tečky, redukovat pupínky, zjemňovat zrnitost pleti a zmatňovat, redukovat maz. To můžu potvrdit, používám ji i někdy ráno pod make-up a nedrolí se, rychle se vsákne.
Omlouvám se, že neukážu tubičku, ale někde se mi ztratila, vše důležité je stejně na krabičce. :)






Jak jste na tom s výrobky Yves Rocher Vy ? Já za sebe je můžu jen a jen doporučit, jsou sice dražší, ale mě opravdu pomáhají s bojem pro akné, které bohužel mám a momentálně ze zdravotních důvodů dost rozšířené, ale už se mi pleť hodně zlepšila.

Žádné komentáře:

Okomentovat