pondělí 19. května 2014

KVĚTNOVÉ NÁKUPY – PEČUJÍCÍ KOSMETIKA

Krásný den krásky :)

Jak se máte? Konečně jsme se dokopala k tomuto článku. Bohužel je to teď na delší dobu ( nevím jak dlouhou) poslední…. Za pár dní mě čeká operace nohy a pak se musím dát dohromady, takže jistě chápete, že blog musí jít bohužel stranou. J Ale hned jak se vrátím zpět, mám v toho v hlavě hooodně, škoda, že nejde psát v nemocnici :D
Také jsem poprvé zavítala do SEPHORY a musím teda říct, že jsem byla zklamaná obsluhou. Ze začátku se ke mně postupně přihlásily všechny slečny prodavačky, tak jsem poděkovala, že se rozhlédnu. No a jak přišlo na věc, tak nikde nikdo… a při jejich světelných podmínkách vybírejte make-up, že? Nakonec jsem teda něco vybrala, poděkovala a odešla. Byla jsem rozhodnutá utratit víc, ale díky neochotě slečen jsem ušetřila. :D……… máte také takové zkušenosti?

No a co pěkného jsem si pořídila?
BALEA SPRCHOVÝ GEL LAMBADA KARAMBOLA ….300ML ZA 32,90KČ
Je to limitka, vůně je výraznější, ale nedokážu ji popsat, mě voní J Balea sprcháče mám ráda a je to taková klasika, která vykoná jsou práci.
PALMOLIVE THERMAL SPA ….250ml..dárek
Gel je obohacen o sůl z Mrtvého moře a výtažek z aloe vera. Krásně voní, pokožku zanechává jemnou a voňavou.
YVES ROCHER – SPRCHOVÝ A KOUPELOVÝ GEL BIO MALINA….400ML ZA CCA 120,-KČ
Ta vůně je úžasná, cítím z ní maliny, zatím jsem ji nezkoušela, ale věřím, že bude výborná. Jako další úlovek z tohoto obchodu je….
YVES ROCHER SPRCHOVÝ GEL  TŘEŠŇOVÝ KVĚT…..200ML ZA 87,-KČ
Je sice dražší, ale já si ho musela koupit pro jeho vůni, ta je totiž překrásná. Já jsem ujetá na třešně, višně a toto mi připomíná moji oblíbenou vůni z avonu, která se už bohužel nevyrábí. Vůně je svěží, nevtíravá, pro mě dokonalá. 

YVES ROCHER HYDRA VÉGÉTAL – ČISTÍCÍ GEL… 125ML, cenu si nepamatuji :D
Je to gel pro normální a smíšenou pleť. Takže přesně pro tu moji. Gel zbavuje pleť nečistot, zbytků líčení a přebytek kožního mazu. Tak jsem zvědavá, jaký bude.
NIVEA VOLUME SENSATION – ŠAMPÓN A BALZÁM NA VLASY
Niveu jsem dlouho neměla, byla v akci, tak jsem pro ni sáhla. Musím říct, že mám po ní vlasy nadýchané, nejsou zatížené a objem jim je mírně dodán. Šampón je určen pro jemné a zplihlé vlasy.
BIONE COSMETICS – REGENERAČNÍ ŠAMPON – KERATIN&PANTHENOL A ARGANOVÝ OLEJ
Tento šampon jsem viděla u Kyrkys a náhodou jsem na něj narazila v drogérii, ani jsem neváhala a koupila ho. Jsem teda zvědavá, jak na mě bude fungovat. Jen mě mrzí, že jsem nepotkala i kondicionér, budu se po něm muset mrknout.

BATISTE DRY SHAMPOO – suchý šampon s vůní třešně….Douglas 49,-Kč
Slyšela jsem na něj chválu, a jak víte, chystám se do nemocnice, a tak mi tam bude dělat společnost.:)
VENUS PLEŤOVÝ PEELING…10ML ZA 29,-KČ
Kamarádka si ho brala taky a říkala, že je dobrý, tak uvidím. Měl by zbavovat pleť nečistot a odumřelých buněk, pleť by měla být rozzářená a sjednocená.
REXONA MAXIMUM PROTECTION…..159,-KČ
Já ji měla za polovinu a to díky kuponu z drogerie DM, jinak bych si ji nekoupila. Měla jsem ji už minulý rok a byla dobrá, takže jsem se k ní ráda vrátila.
Douglas XLARGE – čistící ubrousky ….59,-Kč
Ano, už i já jsem se stala jejich majitelkou, prostě jsem je musela vyzkoušet. :D a musím říct, že odličují opravdu dobře a neštípou mě v očích. 
LORÉAL SUBLIME SOFT – MICELÁNÍ VODA …dárek
Prý jsem se po ní koukala a tak mi ji kamarádka nadělila k narozeninám. Jaké je, říci nemůžu, jelikož mám rozdělané jiné a ty musím dopotřebovat, takže tato poputuje do úschovny.
BALEA – KRÉM NA RUCE S VŮNÍ FIALEK
Krém je hutný, jen je méně hustější než jiné krémy od této značky. Voní jemně, rychle a dobře se roztírá, vsakuje se taky rychle. Tomu balení se nedalo odolat.:)
YVES ROCHER – KRÉM NA RUCE BIO OVES ….CCA 120,- KČ
Můj nejdražší krém v historii..jenže, on tak kráásně jemně voní, rychle se vsakuju a dobře se roztírá. Zatím je zapečetěný, ale asi na něj brzo příjde řada.
ALVERDE HYDRATAČNÍ DENNÍ KRÉM S OLIVOVÝM OLEJEM A SLUNEČNICOVÝM OLEJEM….
Tak dlouho jsem vybírala, až jsem (ASI) přebrala. Krém je vhodný pro všechny typy pleti, je hutný, docela dobře se roztírá, vsakuje, ale ta vůně je PŘÍŠERNÁ, vůbec mi nevoní, vůně je výrazná, až štiplavá…no nevím, jak ho snesu na pleti.

DAS GESUNDE PLUS….KAPSLE NA VLASY VITAL KOMPLEX 60KS….cca 59,-Kč
To jsem zvědavá, jak mi to pomůže na ty moje vlasy. :D vyzkouším a dám vědět.
SEPHORA – ODLIČOVACÍ GEL …90,-KČ
Slečna prodavačka mi ho vnutila a abych co nejdřív utekla, tak jsem ho vzala. Ta cena je teda doost vysoká, ale už jsem ho zkoušela a není špatný, dobře odličuje a neštípe v očích. Ale už bych si ho kvůli ceně nekoupila.


Tak to už je pro dnešek vše……Hned jak budu moci, vrhnu se na psaní znovu. Mějte se krááásně….Vaše Zuzz :)

Žádné komentáře:

Okomentovat