úterý 3. června 2014

DENNÍ LÍČENÍ S POUŽITÍM KOSMETIKY MOJE
Pěkný den :)

Už pomalu nevím co bych provedla a tak jsem se rozhodla, že se pokusím nafotit moje denní líčení. Ale řeknu vám, že je to docela fuška, já prostě ten svůj obličej neumím vyfotit, jsem totiž děsně fotogenická. :D Pro tentokrát jsem se rozhodla použít nové výrobky kosmetiky MOJE. Je to moje první zkušenost s nimi. Ale musím říct, že jsem docela spokojená. Stíny č.6 jdou na fotkách sice méně vidět, ale ve skutečnosti jsou pěkné, docela dobře pigmentované a práší minimálně. Oční linky jsou bezvadné, štěteček je tenký, rukojeť se dobře drží a kreslí se  s nimi výborně. Jen jsou možná trošku víc vodovější, takže je potřeba  štěteček dobře otřít, ale to mě nevadí, lepší jak vyschlé linky. Růž č.3 je dobře pigmentovaná, dobře  se zapracovává a téměř nepráší. Pudr je také fajn, jen mě se uvolnilo víčko, takže při otevření padá, ale jinak pleť zmatní a nedělá fleky. Oční linky v tužce jsou na tom u mě výrazně hůř, ale to také může být způsobeno tím, že mě docela slzí oči a je opravdu těžké pro mě vybrat tužku na oči. Tužku na obočí můžu pochválit, už i na tvrdší kartáček jsem si zvykla.
 
Dále jsem použila stíny na obočí Famous, make-up Rimmel Match Perfection, řesenku Miss Sporty,  rozjasňovač MEMEME, který byl v Ladyboxu, pod oční stíny jsem použila podkladovou bázi od Essence. Na celý obličej jsem používala celkem 5 štětců. A to Essence na oční stíny, Hakuro na rozblendění, Hakuro  H50 na  make-up, na pudr štětec od Ebelin, na tvářenku jsem použila štětec od Real Techniques.

Já si jako první dělám oči a až poté make-up ..........slibuji, že se budu zlepšovat, hlavně musím přijít na to, jak pracovat s mým novým foťákem. :D
POUŽITÉ NÁDOBÍČKO :D

NA OČNÍ VÍČKO JSEM NANESLA PODKLADOVOU BÁZI A NEJSVĚTLEŠÍ STÍN Z PALETKY TRIO č.6, STÍN JSEM NANESLA ASI DO POLOVINY VÍČKA A I POD OBOČÍ
DO VNĚJŠÍ STRANY VÍČKA JSEM NANESLA ČERVENO-HNĚDÝ STÍN Z TÉ SAMÉ PALETKY A ROZBLENDILA HO ŠTĚTCEM HAKURO H80 SMĚREM K VNITŘNÍMU KOUTKU OKA
POTÉ JSEM NANESLA TEKUTÉ OČNÍ LINKY......
......A ŘESENKU OD MISS SPORTY STUDIO LASH A ČERNOU LINKU NA SPODNÍ VÍČKO
NAKONEC JSEM VYKRESLILA MÉ ŠÍLENÉ OBOČÍ, A VŠE ZAKONČILA CELKOVÝM MAKE-UPEM
HOTOVO......

........

Žádné komentáře:

Okomentovat