úterý 24. června 2014

RECENZE: FENNEL BODY BUTTER  aneb TĚLOVÉ MÁSLO: HROZNOVÁ JÁDRA

Ahoj všem 
Přináším Vám jednu recenzi na tělové máslo, které se stalo mým oblíbeným společníkem v péči o pokožku. Toto máslíčko bylo v Ladyboxu, jeho cena  v drogerii je cca 89,90Kč. Já ho viděla v Rossmannovi. Vybrat si můžete z 11 variant. Našla jsem Vám ho přímo v e-shopu, kde je máslo momentálně v akci……..klik sem………. 

Oficiální popis: obsahuje olej z jader hroznového vína, což je jedna z nejúčinnějších složek proti volným radikálům. Zpomaluje stárnutí pleti, má antioxidanční a protizánětlivé účinky. Vitamín E urychluje regeneraci kůže, obnovuje její pružnost a udržuje přirozenou vlhkost pokožky tím, že zadržuje vodu v epidermis a zpomaluje odpařování.

Jak to vidím já: Moje varianta másla má příjemnou ovocnou vůni, něco mi připomíná z mládí, ale už si nevzpomenu co.:) Mojí sestře příjde vůně trošku vlezlá a silnější, no jo, každý má rád něco jiného.
Máslo je pěkně husté, při jeho nanášení je potřeba nanášet máslo v menší vrstvě, protože jak je hutné, tak dělá ,,kocoury“ a docela dlouho trvá, než se rozetře a poté vsákne. Nic méně, když budete nanášet tak akorát, dobře se roztírá, do pokožky se sice vsakuje trošku pomaleji, ale tato informace je uvedena i na štítku výrobku, což výrobci chválím.:) Já ho používám jen večer po sprše, takže pomalejší vsakování mi nevadí.
Ráno je pokožka pěkně hydratovaná, vláčná, jemná. Vůně z pokožky postupně vyprchá, takže asi po hodině už nejde cítít.

Celkově u mě máslo uspělo, je to moje první máslo, takže ho nemůžu ještě srovnat s jiným, co mám asi půl roku doma a ještě jsem na něj nesáhla. :D









Znáte toto máslíčko? 

1 komentář: