úterý 29. července 2014

TMI TAG ….DLE ZUZZ

Ahoj všem ,
Dlouho nebyl žádný TAG, tento už je sice ohraný, ale co, u mě ještě nebyl.:D Hned na začátek se přiznám, že všechny otázky psát nebudu, jelikož  by jsme tu byli hoodně dlouho, takže některé otázky ráda vynechám.

1.Byla jsi někdy zamilovaná?  No jasně byla…..
2. kolik měříš?  181 cm (teda dle metru u doktorky)
3. Máš nějaké tetování?  Nemám a zatím po něm netoužím, ale nikdy neříkej nikdy….
4. Oblíbený seriál, nebo show?  Ráda se dívám na Prima Love na báječné dorty, Dva a půl chlapa a za poslední 2a půl měsíce jsem zhlédla všechny díly a série Dr.House.
5. Oblíbená skupina, zpěvačka, zpěvák? …  vyloženě oblíbenou skupinu nemám, ale ze zpěvaček to je Olga Lounová, Kristina, Jennifer Lopez, Shakira, ze zpěváků Raego, Lipo atd…:D
6. Oblíbená píseň?  Těch je moc, viz. Ty nej v odkazech

7. Kolik máš roků?  26
8.oblíbený citát?  … ten můj…. Nikdy nelituj toho co jsi udělal, pak by jsi litoval toho, že jsi to neudělal
9.Oblíbené jídlo?  Špenát, květák, kuřecí čína dle mě:D, americké brambory, špagety
10. Místo, které chceš navštívit? Paříž, Itálie, Londýn
11. oblíbená příchuť sladkého? Kokos, třešeň, čokoláda, vanilka, jahoda
12. oblíbená sociální síť? Facebook…
13.Hraješ na nějaký hudební nástroj? Ne, ale na nervy umím :D
14. Kdy jsi naposled vařila? Dnes…špízy a bramborovou kaši
15. Oblíbená barva? Šedá, zelená, fialová, modrá
16. Důvod proč jsi na blogu? Mám ráda kosmetiku a tak jsem se jednoho dne rozhodla, že si založím blog, abych se i já mohla dělit o své dojmy a musím říct, že mě baví čím dál víc.
17. Obavy? Z budoucnosti……
18. Poslední věc, která tě rozbrečela? Mě rozbrečí úplně všechno, v poslední době jsem nějaká přecitlivělá a nevím čím to…neznáte nějaký lék? :D
19. Hlasitá nebo tichá hudba? Jak kdy, někdy tak i tak
20. Poslední knížka, kterou jsi přečetla? Ta, se kterou jsem ukončila členství v knihovně…je to hrozné, ale už je to pár let…
21. Jak dlouho jsi ve sprše? Hoodně dlouho, cca 15-20 minut
22. Jak dlouho ti trvá něž ze sebe uděláš člověka? Cca 30 minut bez sprchy….no nevím, co na sobě pořád tvořím
23. Už jsi se někdy prala? Jasán, na základce skoro pořád :D
24. Kam jdeš když jsi smutná? Do postele pod peřinou, vybulím se a je mi docela fajn
25. Co ti chybí? Toho je hrozně moc, ale řekla že bych že zdraví a pár lidí , které bych chtěla mít u sebe
26. Znamení v horoskopu? Býk

Tak to by mohlo stačit :D pokračování příště …….

1 komentář:

  1. Super TAG! :) Celkem mě překvapilo, že jsi tak vysoká, vítej v partě! :D Já mám 185 cm :D

    OdpovědětVymazat