pondělí 21. července 2014

PODKLADOVÁ BÁZE OD AVONU

Krásný den,
Dnes se podíváme na zoubek podkladové bázi od Avonu, její obsah je 3gramy a stálá cena je 139,-Kč, ovšem Avon na ně má často akce, takže ji lze koupit i za 79,-Kč.

Balení je velmi pěkné a praktické, báze je uložena ve skleněném kelímku, s černým uzávěrem. Mě osobně se balení velmi líbí.

Po otevření na vás vykoukne báze ve světlé hnědé barvě, ovšem po rozetření se stává neviditelnou a to tady jde.:) 


Co báze slibuje? Dokonalý podklad prodlouží trvanlivost očních stínů a zabraňuje jejich usazování v záhybu víček.

Co na to já: Ač se mi balení velmi líbí, uvítala bych trošku větší hrdlo, ale jen proto, že prstem se mi docela špatně nabírá. Takže když prst nemůže štětec pomůže :D(nebo vatová tyčinka), pak je vše ok. Konzistence báze je velmi jemná, krémová. Velmi dobře se aplikuje a stačí jí velmi málo. Všeho moc škodí…..  já ji asi před rokem, když jsem s ní začínala dávala docela hodně a proto se mi stalo, že to ubralo na trvanlivosti stínů, ty mi slezly do záhybu. Teď, jak jsem to vychytala, dávám jí míň, aplikace je velmi rychlá, nenesete a rozetřete do ztracena, můžete aplikovat stíny. Pokud se vám víčka mastí, doporučuji je jako první lehce přepudrovat pudrem, nebo tělovým očním stínem a pak nanést bázi. Báze MĚ osobně vydrží cca 8-10 hodin bez problému. Já tuto bázi můžu jen a jen doporučit, toto je už m é druhé balení.:)

Znáte tuto bázi? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat