úterý 15. července 2014

TAG O VLASECH :)
Ahoj krásky,
Včera jsem slavila první narozeniny Blogu a  já je zaspala :D  nevím proč, ale myslela jsem si, že jsem první  článek napsala 15.7.2013 , ale NE, ono tomu bylo 14.7.2013….no nedá se, slavit se dá vždy. :D Dnes jsem si připravila TAG, Tagy jsem hoodně dlouho nepsala a zrovna dnes, jsem se a jeden dívala u Lucky Šafránkové …..tady ji najdete :)…….

1. Kdy ses začala starat o své vlasy (v pravém slova smyslu)?  V době, kdy jsem poprvé nastoupila do práce, kde jsem musela nějak vypadat. J

2. Jaké jsou tvoje 2 nejoblíbenější vlasové přípravky? Tužidlo a kokosový olej

3. Čí vlasy jsi obdivovala jako dítě? Své kamarádky Peťky a obdivuji je do dnes. J

4. Jaký je tvůj konečný cíl v délce? Noo, jelikož mám hodně jemné vlasy, které rády padají, nedrží tvar a kdo ví co ještě, tak je mám po lopatky, ale chtěla bych se mít pod lopatky….

5. Když se chystáš na oslavu, jak dlouho ti trvá úprava tvých vlasů? Cca 20-30 minut , ráda si vlasy vlním, takže to chvilku času zabere. Ale když nestíhám, tak i 5 minut :D

6. Řekni dva styly, které by jsi chtěla na hlavě vyzkoušet ? krátké vlasy, ale to vím, že by mi neslušelo a jinak netuším….:D

7. Na svých vlasech dáváš přednost zdraví nebo délce? Noo, délce, ale v poslední době už zdraví, na mé vlasy jsem psala článek, jak byly kráásně zničené…

8. Kdyby jsi měla prodloužené vlasy, jakou metodu by jsi preferovala ? Keratin, Microring, Clip in …… Asi Keratin

. 9. Jakým produktům dáváš přednost: ze salonu, přírodní produkty, drogérkové značky a nebo vlastní výroba? Já ty drogérkové….

10.  Který úkon na svých vlasech praktikuješ nejvíc? Mytí a to každý den, pak fénování

11. Který úkon na svých vlasech praktikuješ nejmíň? Masky, stříhání

12. Co s vlasy děláš nejraději? Myji si je, jelikož se mi šíleně mastí a druhý den ráno je mám, jak kdybych prošla olejem

13. Co s vlasy tě nejvíc otravuje? Když mi lezou do obličeje a jsou mastné

14. Oleje, Masky, Balzámy a proč?  Všechno, mám lepší pocit, že pro ně alespoň něco dělám

15. Drdoly nebo culíky? Jen culíky, ale ráda si udělám takový ten culík domácí, zamuchlaný gumičkou, drdol bych chtěla vyzkoušet, ale obávám se, že na mých vlasech nebude držet L

16. Paruky nebo příčesy? Asi nic, bych to nesnesla……. teda měla jsem na sobě paruku jednou a to když jsem dělala Mikuláše a fůůj, už nechci, hrozně mi to vadilo.

17. Jaký je tvůj názor na Přípravky podpory růstu vlasů? Nevěřím jim …..

18. V jaké délce považuješ vlasy za dlouhé? Jakákoliv délka delší než mám já :D

19. Kdy jsi naposledy navštívila salón? …..ééééé….. cca 2 roky zpátky, nebo né, minulý rok v zimě :D

20. Inspiraci na vlasy bereš spíše z YouTube, blogů, časopisů?  Z YouTube

21. Jakou radu by jsi dala někomu kdo začíná pečovat o své vlasy? Používat přípravky na svůj typ vlasů a moc to nepřehánět s žehlením, kulmováním atd.

2 komentáře: