pondělí 18. srpna 2014

VOŇAVÉ BARVENÍ S NECTRA COLOR

Ahoj krásky, hlásím se Vám po delší době, prostě nestíhám. Jak možná víte, stala jsem se testerkou firmy Schwarzkopf. Co mi došlo, jste mohly vidět na mém facebooku. Součástí balíčku byla i barva na vlasy. Ano, jak já se tak před rokem zařekla, že si barvu na vlasy nedám, no a rok se s rokem sešel a já si měla vybrat barvu. Jelikož se mě daly vlasy už do pořádku, tak jsem se toho nebála. Teď už se vrhneme na recenzi mé barvy.

Já si vybrala odstín 845 PRALINKOVĚ PLAVÝ

Balení obsahuje:   lahvičku s vyvíjecí emulzí
                               Tubu s barvícím krémem
                                1 sáček pečujícího balzámu
                                1 pár rukavic
Postup barvení: je to úplně snadné – do lahvičky s vyvíjecí emulzí vymáčknete tubu barvícího krému, protřepete, dáte ručník na ramena, rozčešete vlasy a můžete nanést barvu. Mě barvila vlasy kamarádka, ale klidně bych to zvládla sama, jelikož s tubou se dobře pracuje. Nanesenou barvu jsem nechala působit asi 45 minut, ze začátku měla barva meruňkovou barvu ( dětičky kámošky prohlásili, že vypadám jak marmeláda :D), ale to je u barev naprosto normální, toho se nemusíte bát. Musím říct, že barvení bylo krásně provoněné, barva neobsahuje amoniak a úžasně voní po květinách. Barvu jsem po 35 minutách působí pořádně smyla, nanesla přiložený balzám (který voní stejně krásně jako barva) a nechala ho působit asi 15 minut, poté jsem vlasy důkladně propláchla vodou a vlasy vyfoukala. Jelikož jsem měla vlasy už pořádně odrostlé, barva mi chytla úžasně, troufám si říci, že se velmi podobá té na fotce, ovšem foták sežral všechny barvy. Vlasy jsem měla (mám) lesklé, pěkně oživené, vůbec nejsou vysušené a já jsem z barvy nadšená.

Celkový dojem:  + snadná aplikace
                             + nádherná vůně
                             + velmi podobná barva obrázku na krabičce
                             + nevysušuje vlasy

Jako jediné mínus je cena, která je něco kolem 140,- Kč , ale můžete ji ulovit i v akci. 



...BĚHEM BARVENÍ .....

.....VÝSLEDEK .....








1 komentář:

  1. Chytlo to tedy vážně skvěle! Úplně bys mě nalákala, kdybych si barvila vlasy :-D

    OdpovědětVymazat