středa 20. srpna 2014

MUA…… GOIN FOR GOLD

Ahoj všem,
Dnes Vám přináším recenzi na jednu z mých oblíbených paletek. Nemám ji sice dlouho, ale oblíbila jsem si ji hned. Koupila jsem ji na e-shopu MUA TADY JI NAJDETE, kdy měli slevu 50% na vše. Tuto paletku jsem si původně neobjednávala, ale jelikož byl menší problém, nakonec jsem si vybrala tuto. Zboží mi došlo luxusně zabalené v bublinkové folii a vše cestu přežilo.:) Od Mua mám celkem 5 paletek ( +- :D )

Paletka GOIN FOR GOLD obsahuje 10 stínů, které jsou velmi dobře pigmentované. Jak už název napovídá, jsou zde tóny zlaté doplněné šedou. S paletkou se dá vytvořit jak denní tak večerní líčení.

Síny jsou máslovitější konzistence, sice trošku práší, ale o nic míň ani víc než jiné paletky, co mám doma, takže řekněme takový průměr.

Ovšem paletka vyniká vynikající pigmentací stínů, jako woow, na přiložených fotkách, je jedna vrstva stínu a i když naberete na štěteček, bohatě Vám stačí jedno nabrání stínů. Se stíny se dobře pracuje, jsou jemné, takže stínovaní s nimi je hračka. V paletce ovšem nenajdete matný stín, jelikož všechny stíny jsou lesklé a ty já mám osobně nejradši. Já používám vždy podkladovou bázi, takže i na ni záleží, jak dlouho Vám stíny vydrží na oku, ale co jsem zkoušela, tak tyto stíny jsou krásně syté i bez báze.

Já tuto paletku můžu jen a jen doporučit. :)









4 komentáře:

  1. Krásná paletka, poslední líčení je povedené. Líbí se mi pigmentace a máslová konzistence u MUA paletek, sama dvě vlastním. Jinak jsem na ni už několikrát koukala, ale nikdy nekoupila :D škoda!

    OdpovědětVymazat
  2. Pigmentace u těchto paletek mě taky velmi mile překvapila :-) Barevně je opravdu krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka vypadá krásně, stejně tak líčení s ní;)

    OdpovědětVymazat