neděle 31. srpna 2014

LIEBSTER AWARD TAG

Ahoj všem, tak už došlo i na mě :D
Já děkuji za nominaci Radce z blogu ......http://radkakaiserova.blogspot.cz/

Pravidla jsou následují :
1.     Poděkuji blogerovi, který Tě nominoval.
2.     Napiš 11 faktů o sobě.
3.     Odpověz na 11 otázek, které jsi dostal.
4.  Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na Tvých 11 otázek.


Zde je 11 faktů o mě…..,
1.  Jsem docela líná, ale když se do něčeho pustím, tak nemůžu přestat……např. začnu uklízet ve 22. Hod….tedy pokud nejdu na ranní.
2.      Miluji svou práci
3.      Chtěla jsem být kosmetičkou nebo kadeřnicí
4.      Když něco dělám, tak většinou pořádně a dokud to není dle mě dokonalé
5.      Nedokážu se nalíčit do 10 minut. :D ráda si s tím hraju a pak nestíhám, že jo :D
6.      Bojím se od mala psů ( těch velkých)
7.      Ráda spím :D
8.      Nemůžu být bez internetu a  mobilu
9.      Ráda fotím
10.  Nikdy jsem nebyla u moře
11.  Mám mladší sestru


A zde je 11 otázek, které jsem dostala od Radky…..

1.     Co tě naposledy hodně rozesmálo?
Moje kolegyně v práci
2. Kdo je tvoje nejmilovanější osoba na světě?
Rodiče, babička, a ….
Jak vidíš sebe za 10 let?
Snad 2 děti, milují manžel, dobrá práce …..
4. Jaké máš rituály?
nemám
5. O čem se ti zdají sny?
O práci, v poslední době pořád
6. Máš nějaké vysněné povolání?
Chtěla jsem být kosmetička, ale díky zdravotním problémům bych to nezvládla
7. Co by tě v tuto chvíli nejvíc potěšilo?
Kdyby bylo hezky a já mohla vyrazit na výlet :D
8. Kdyby ses mohl(a) teleportovat, kam by to bylo?
Do tepla :D a nebo do Francie
9. Jaký máš vztah k vaření?
Kladný, ráda vařím dle oka a co dům dá
10. Vymysli básničku o 4 verších, jako reklamu na tvůj blog.
Ha.nooo…..perlička toto :D
Rady, tipy, recenze na mém blogu najdete …. A dál už to neumím :D
11. Který filmový hrdina je tvůj vzor a proč.
Nemám….


A tady je mých 11 otázek:
1.      Co by jsi nikdy neudělala?
2.      Tvé oblíbené jídlo?
3.      Kterou barvu by sis na sebe nevzala?
4.      Oblíbené místo?
5.      Kolik utrácíš na kosmetiku měsíčně?
6.      Chodíš pravidelně ke kosmetičce?
7.      Tvůj vysněný muž?
8.      Nejoblíbenější film?
9.      Jakou vlastnost nemáš ráda?
10.  Kde by jsi právě teď chtěla byt?
11.  Kterou z domácích činností nemáš ráda?


No a koho nominuji? Jelikož nemám moc času na procházení počtu čtenářů u blogů, tak nominuji Tebe, Tebe a Tebe, prostě když se ti mé otázky líbí a chcetěla by jsi TAG udělat, ráda si ho přečtu.
Snad se na mě nebudete zlobit, když nejdou přímé nominace.



3 komentáře:

  1. Ahoj, hezky jsi to vymyslela s těmi nominacemi :) Paráda. A tvoje odpovědi jsou fajn, koukám, že co se týče těch faktů, jsi to samé co já :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to se ti moc povedlo! Hodně toho máme podobného! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem nikoho nenominovala, páč už jsem nominovaná aspoň tak 4x byla :D takže už fakt nevim koho tam pořád dávat :-)
    Jinak tvoje odpovědi.. super :) Taky bych se nejraději teleportovala někam do tepla, tohle počasí už mě neskutečně vytáčí!
    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat