pondělí 29. září 2014

ASTOR….BIG& BEAUTIFUL  STYL  MUSE

Pěkný den,
Dnes Vám přináším krátkou recenzi na novou řasenku od Astor. K řasence jsem přišla náhodou a to na facebooku Astoru, kde jsem byla mezi prvními 100, kteří si o ni napsali. Řasenka došla hned za pár dní, já ji mám doma asi 14 dní a musím říct…mám novou kámošku.

Řasenka má krásné balení v barvě mědi ( nebo bronzová? nějak se v těch barvách neorietuju :D ). 
Vás určitě zajímá kartáček, ten je spirálovitý. A tak je potřeba s řasenkou při nanášení otáčet, není to nic složitého, chce to jen cvik(:. Já občas když spěchám, tak řasenku nanáším jen běžně a mírně s ní dělám ,,cik cak“. Ale doporučené je jemné otáčení, protože tím získáte intenzivnější barvu. A to je pravda. Při nanesení jedné vrstvy jsou řasy krásně přirozené, ale i prodloužené. Ve dvou a více vrstvách jsou řasy výrazné, prodloužené a mají objem. 
Velké plus je taky to, že řasenka nedělá žmolky, i při nanášení více vrstev je aplikace snadná, což mi u jiných řasenek nejde. Ve více vrstvách malinko slepuje, ale to mi příjde klasické, já si moc řasenky nedávám, jen přirozeně, takže nedokážu posoudit co je moc. Ale je pravda, že ve více vrstvách to poznat jde. Neobtiskává se a vydrží celý den. Její odlíčení taky bez problému.
Co se náplně týká, tak mi příjde tak akorát, možná bych malinko uvítala "řidší", ale zas by bylo schnutí delší.
Barva je pěkně černo-černá , sytá.

Jako menší mínus je to, že musíte chvilku čekat, než řasenka zaschne, pokud chcete nanést více vrstev. Někomu může vadit i větší kartáček a aplikace, ale jak už jsem psala, chce to cvik (žádný učený z nebe nespadl :)...)

Já jsem se s touto řasenkou ihned skamarádila, líbí se mi jaké dělá řasy, neotiskává se, nedrolí se. Sedí mi i kartáček. Já si dávám řasenky 2 vrstvy, to mi na zvýraznění stačí. Já za sebe ji můžu jen doporučit.

Kartáček v jednom z profilů

další profil....



oko bez řasenky

jedna vrstva......


3 vrstvy

Neřeště prosím moje obočí, vím o tom....



1 komentář:

  1. ja na tvem oboci nevidim nic spatneho :P jinak dneska jsem zrovn atuhle rasenku zahlidla v DM a docela me zaujela jenjsemsi ji nekoupila jelikoz doma mam novou rasenku od Gabriella Salvette urcite bude jeste recenze na mym blogu :) jinak moc pekna recenze!

    OdpovědětVymazat