středa 22. října 2014

TIP NA VÝLET …..
       ZOO LEŠNÁ

Ahoj všem :)
Dnes jsem si pro Vás připravila tip na výlet. Já jako Zlíňačka musím doporučit naši Zoo. Najdete ji kousek od Zlína …4 km směr Holešov......zde jsou of. stránky
Do naší Zoo chodím i 2krát ročně, prostě to tam miluju, za sebe, ale i za více lidí, co jsem u okýnek slyšela, musím říct, že je to nejkrásnější Zoo v ČR. A to řekl i jeden pán z Prahy, tak nevím, v Praze jsem ještě nebyla.
Velikou novinkou je Zátoka REJNOKŮ, já tam byla zhruba před měsícem, týden po otevření a musím  říct, že to byl masakr! Bylo nádherně a tak se všichni vydali do Zoo:D Zaparkovat nebylo skoro kde, ale nakonec se místo našlo. To víte, novinka je novinka a tak to chtějí všichni vidět. Jindy je to samozřejmě klidnější. Vstupné je 130,- Kč za dospělého a děti 80,-Kč, v zimní sezóně je vstup nižší.
Vždy chodím svůj okruh, nejdříve vrchní část a poté dolů. Jako první Vás uvítají vydry, které bydlí u (v) Tropické haly. V Tropické hale najdete malý vodopád, opičky, které volně pobíhají a další zvířátka. Je tam pěkné vedro, takže v zimě super schovka:D Dále ve vrchní části najdete zámek, tam jsem byla minulý rok, vstupné je 50,-Kč pro dospělého a děti 30,-Kč. Musím říct, že se mi v zámku líbilo, avšak se tam nesmí fotit, takže foto žádné nemám. Kousek od zámku se nachází již zmiňovaná zátoka rejnoků, asi po 20 minutách čekání v nekonečné řadě jsme se dostali dovnitř, zde si můžete zakoupit krmení pro rejnoky a tyto krasavce nakrmit, jídlo už bylo samozřejmě pryč a tak jsem je čekala, než ke mně nějaký připlave, abych ho mohla pohladit, nakonec se trošku podařilo. :D
Dále nahoře najdete různé ptáky, tučňáky, mravenečníky, opičky, žirafy a taky několik občerstvení pro vaše hladné žaludky.
Jak budete u žiraf, jdete směrem dolů částí Etiopie, je to tam nově udělané, asi rok… cestou potkáte hyeny, ptáky, opičky, surikaty…až dojdete k pavilonu slonů, poté Vás čeká lev a další zvířátka. Jako další novinka je taky Japonská zahrada, což je krása, taková oáza klidu, kde hraje hudba a navozuje to tu správnou atmosféru, teda pokud tam není milion lidí. Cestou se můžete stavit na motýlí louku, na pandy červené, klokany a zas dojdete ke stánkům s občerstvením. Poté už Vás čeká cesta nahoru, můžete využít vláček -30 kč za osobu, nebo pěškobus do většího kopce, ale cestou potkáte papoušky, kachny, opičky a další zvířata, co bydlí v Zoo.
Já do Zoo chodím ráda, je to takový relax, pěkná procházka a hlavně „vypadnu“ z domu. :D 






























2 komentáře:

  1. Krasny fotky, zoo je nadherna, byli jsme tam na jare, bohuze silene lilo, takze jsme si ji poradne nevychutnali. A pritelovi se vubec nelibila, takze ho asi jen tak na rejnoky nedostanu, ale chci je videt :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat