úterý 18. listopadu 2014

LISTOPADOVÉ NÁKUPY

Pěkný den,
po delší odmlce je tady nový článek. Znáte to, když nestíháte, máte toho moc a do toho ještě musíte řešit zdraví? To je přesně můj případ, ale teď už je snad vše ok a já bych ráda naběhla na pravidelný režim.
Jestli mě sledujete na instagramu nebo facebooku víte, že jsem byla o víkendu v Praze. tam jsem si koupila jen stín od MAC, tady ho neukážu, předala jsem ho ježíškovi :D Jinak se mi líbilo hodně věcí, ale nějak se mi nechtělo utrácet  a to tento měsíc se mě drží. Asi to je blížícima se Vánocema, nebo jsem nemocná :D

Nebudu zdržovat a vrhneme se na to.

 1. TIMOTEI ŠAMPÓN - tento jsem koupila v Lidlu za 89,90 a je ho 750 ml a navíc ještě s pumpičkou, to jsem tam nemohla nechat, chápete mě, že jo? :D
2. ISANA TĚLOVÉ MLÉKO SHOWE&GO - když jsem viděla na FB Rossmanna fotku, řekla jsem si, že ho vyzkouším, v akci za 64,90 Kč, mléko příjemně voní, ale ještě jsem ho nezkoušela. Každopádně článek bude.
3. CIEN ČISTÍCÍ PLEŤOVÁ VODA - za 34,90 jsem se rozhodla, že ji vyzkouším. Jelikož v poslední době sleduji, že kosmetika z Lídlu je fajn, musela jsem vyzkoušet.


4. BALEA DEODORANT - stál asi nějakých 34,90Kč, tento mám do práce. Hezky voní a je bez alkoholu, až vyzkouším, dám vědět.
5. BALEA WHITE PASSION SG- je to limitovaná edice s vůní bílých květů a acai , krásně voní...

6. LIRENE CC CREAM - tento výrobek jsem získala jako DM skaut, konečně se mi zadařilo. Měla jsem ho na sobě 2krát a zatím jsem v rozpacích, každopádně bude recenze až vyzkoužím déle.
7. RIMMEL MACHT PERFECTION - můj milovaný make-up mi došel a tak jsem si musela koupit další balení. :D (mám totiž hrozně málo make-upů :D )
8. ARTDECO PODKLADOVÁ BÁZE - jako za 149,- Kč jsem ji v Douglas nemohla nechat, četla jsem na ni samou chválu, tak uvidím jaká bude....joo  a hezky voní...
9. MAYBELLINE BABY LIPS - kdo by je neznal :D i já si ho nakonec koupila, ale jen proto, že jsem nutně potřebovala balzám na rty, jako voní hezky ( jako lipo) ale co dělá víc jsem si ještě nevšimla, páč jsem ho měla 2krát na sobě ...
10. BOURJOIS LAK NA NEHTY - tento krásný lak jsem vyhrála u Alči  a musím říct, že se mi mooc líbí a hlavně, co mě mile překvapilo, je krytí, v jedné vrstvě krásně kryje.
11. OKURKOVÁ TUŽKA NA NEHTY A OKOLÍ- toto bylo taky v balíčku od Alenky, ještě jsem nezkoušela, ale hoodne brzy zkusím. Ale toto se mi hodí, jelikož mě zlobí kůžička kolem nehtů.
12. CATRICE TUŽKA NA OBOČÍ - tu od essence neměli a tak jsem šla ke konkureci a nelituji, je fajn a odstín mi padne, navíc se mi líbí kartáček na konci, aspoň nemusím hledat samostatný.

tak to už je ode mne vše, já se těším na Vaše komentáře a u dalšího článku. Pěkný zbytek dne.

4 komentáře:

  1. Pěkný článek, tak Isana showrer go mě zajímá a Rimmel make-up mám také nově a je super.:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šampon s pumpičkou musím vyzkoušet! :D Každopádně pěkné nákupy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jsem zvědavá na recenzi CC, to mě totiž zajímá :)))
    a jsem ráda, že se ti láček líbí :)) já jsem ho lakovala sestřence a ta si ho nemohla vynachválit, tak ho taky budu muset nalakovat a vymyslet nějaký pěkný nail-art :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já taky miluji věci s pumpičkou:-D Jak jí vidím, musím to mít...
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat