pondělí 23. března 2015

MAXI SPOTŘEBOVÁNO ÚNOR / BŘEZEN 2015


Ahoj všem :)

Dnes tady mám článek o tom, co jsem spotřebovala. Ano vím, do konce března nám pár dní zbývá, ale mě to tak vyšlo, že jsem vše spotřebovala teď :D.Článek bude delší a tak si uvařte něco dobrého. Mimochodem, co děláte u čtení článků? Já poslouchám hudbu, nebo mám puštěnou TV :) Nebudu zdržovat a vrhneme se na to....


1. ISEREE MAXI TAMPÓNKY  - zamilovala jsem si je, seženete je v Lídlu asi za 33,-Kč, je jich 70 a jsou super:) na odlíčení celého obličeje mi stačí 2-3 ks. DOPORUČUJI
2. EVITA ODLIČOVACÍ TAMPÓNKY- tyto jsem koupila v Tescu, za nějakých 23,-Kč a musím říct, že vůbec nebyly špatné, jemné, netrhaly se....DOPORUČUJI
3. GLISS KUR ŠAMPÓN - tento šampón je určený pro lámavé a řídnoucí vlasy, což bohužel mám.Šampón mi vlasy nemastil, dobře je umyl, vlasy se mi zdály pevnější, lesklejší joo a příjemně voní....DOPORUČUJI
4.+.5.AVON NATURALS ŠAMPÓN + BALZÁM - musím se přiznat, že mi šampóny od Avonu moc nesedí, ale tady jsem byla mile překvapena, vlasy se mi nemastily  a krásně voněly :) DOPRUČUJI
6. YVES ROCHER REGENERAČNÍ KONDICIONÉR NA POŠKOZENÉ VLASY - moje několikáté balení a další znovu používám, vlasy mám po něm krásné, lesklé, nemastí se mi a neelektrizují mi...DOPORUČUJI
7.GLISS KUR SÉRUM NA VLASY - toto jsem měla na testování, moc jsem mu nevěřila, ale o to víc jsem byla překvapená, olejíček byl se zlatými částicemi a tak bylo potřeba ho protřepat, používala jsem ho ne každý den, nastříkala jsem ho do konečků, občas se mi stalo, jsem stříkla i výš, ale to vůbec nevadilo, na to, že to je olejíček, vůbec mi to nemastilo vlasy, vlasy jsem měla jemné, vyživené. Toto sérum se nemá používat na zesvětlené, ztrvalené, nebo bílé vlasy, což jsem vychytala tak tak :D DOPORUČUJI
8. FA SPRCHOVÝ GEL - tento SG používám po plavaní, nechce se mi tahat šampón :D Takže to znamená, že se s ním umyjete od hlavy až k patě. Krásně pění, dobře umývá a příjemně voní.. DOPORUČUJI
9. AVON SENSES SPRCHOVÝ GEL - já nevím proč, ale sprcháče od Avonu mi nic neříkají, zdá se mi, že moc nepění, ale hezky voní. SPÍŠE NEDOPORUČUJI
10. REXONA MAXIMUM PROTECTION - miluju Rexonu a tento produkt se moc povedl, měla jsem ho v Ladyboxu a byla jsem za něj ráda. Opravdu jsem se po něm nepotila, krásně voní, ale zdá se mi, že rychle mizí :) DOPORUČUJI
11. YVES ROCHER HYDRA VÉGÉTAL MICELÁRNÍ VODA - tuto vodičku jsem měla taky v Ladyboxu, dobře odličovala, neštípala mě v očích, má jemnou  vůni. V odchůdku ji najdete v novém balení....DOPORUČUJI
12. YVES ROCHER PURE SYSTEM - HLOUBKOVĚ ČISTÍCÍ GEL - taky moje stálice, mám už několikáté balení, gel pěkně čistí pleť, nevysušuje ji a stačí ho málo...DOPORUČUJI
13. YVES ROCHER PURBLEUET ODLIČOVACÍ VODA - tuto jsem dostala od ségry na vánoce a trefila se do výběru. Voda mě neštípala v očích, dobře odličovala, jen mi trošku vadila vůně....DOPORUČUJI
14. HYDRA VÉGÉTAL HYDRATAČNÍ KRÉM - lehký denní i noční krém, rychle se vsakuje, dobře hydratuje a já už mám další...DOPORUČUJI
15. AVON PERCEIVE DEW - tuto vůni miluji, je lehká, svěží, docela dlouho vydrží, už mám další :) DOPORUČUJI
16. EBELIN  ČISTIČ NA ŠTĚTCE - toto se opravdu povedlo! Krásně vyčistí štětce ( ty od make-upu musíme samozřejmě vyprát, silnější vrstvu zvládá hůř), nevysušuje je, příjemně voní, jen rychle mizí :D Cena je 89,90 Kč a seženete ho v DM, ale to určitě víte ;) DOPORUČUJI
17. RIMMEL SCANDALEYES - řasenka s velkým kartáčkem, neobliskávala se, řasy pěkně prodloužila, neslepovala je, dobře se odličovala a nevysychla rychle.... SPÍŠE DOPORUČUJI
18. ESSENCE GET BIG! - další řasenka s maxi kartáčkem, dobře řasy řasila, prodlužovala, ale rychle vyschla, ale za ty peníze se dala, ale jelikož ráda zkouším nové a nové SPÍŠE DOPORUČUJI...
19. CATRICE FALSE LASHES - pro změnu opět maxi kartáček :D tuto řasenku jsem měla v ladyboxu, ale docela mě zklamala, zdála se mi málo naplněná, řasy mi jen dobře pročesala, ale nedodala objem, rychle vyschla...NEDOPORUČUJI
20. ALVERDE ŘASENKA - řasenka s umělým kartáčkem, o kartáčku žádná, ten je na mě super, ale řasenka mi sama o sobě řasy jsem pěkně pročesala, trošku obarvila, jinaik rychle vyschla....NEDOPORUČUJI
21. AVON BIG DARLING - taky maxi kartáček, tady tato řesenka se mi zdála s nejvíc náplní. Ze začátku se mi docela obtiskávala, ale s postupným vysycháním to mizelo, řasy byly pěkně oddělené, prodloužené...SPÍŠE DOPORUČUJI
22. MISS SPORTY BRONZER- tento produkt vyhazuji, jelikož už ,,nepíše", mám ho už dlooho,ani nevím jak, ale jednu dobu jsem ho používala, ale už si ho nekoupím :)
23. L´ORÉAL MAT MAGIQUE - toto byl super make-up, ale už se asi nevyrábí, jelikož jsem ho kupovala ve slevě a po dalším už nepátrala, ale dobře kryl a nedělal mapy :)
24. ALVERDE LINKY - jedny jsem kupovala na výletě, druhé u nás, ale oba byly na jedno brdo. Vyschlé, nebo bez náplně, černá byla spíše šedá, nekreslily a už NE, NEDOPORUČUJI

Toť VŠE, děkuji že jste dočetli až sem a těším se na Vaše komentáře a u dalšího článku ahooj.
Vaše Zuzz :)





1 komentář:

  1. Páni, to je pořádná spotřeba! :)
    Na sprcháče od Avonu mám stejný názor, ale nikdy jim neodolám. Vždycky se nechám nalákat tou skvělou vůní :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat