pondělí 13. dubna 2015

NÁKUPNÍ HOREČKA V DUBNU


Ahoj krásky,

je tady nový týden a s ním i nový čánek. Jak jsem o víkendu hlásala, dnes to bude nakupovací článek (zase :D ). tentokrát to bude hlavně o oblečení, ale to bych nebyla já, aby mi v tašce nepřistála kosmetika. :D

V sobotu jsem vyrazila s kamarádkou na nákupy, jako první jsme navštívily KIK, z nové kolekce jsem si vybrala 3 kousky oblečení. Jelikož za 2 měsíce budu na dovolené, myslím dopředu a oblečení nakupuji i právě na dovolenou. Já mám ráda volnější oblečení a lehké materiály. Takže jsem zvolila jednoduché tričko s kapsičkou a krajkou na rukávech, další jsem sáhla po topu krémové barvy, ve kterém je také krajka no a poslední to byla tunika, která se dá kombinovat s nátělníky, nebo jen tak na plavky. Každý tento kousek stál 219,-Kč.




 Také jsem si v Lídlu koupila topy .... 2ks/199,- Kč
Pak jsme se přesunuly do nákupního centra, tak nakupovala hlavně kámoška oblečení, já měla za úkol koupit si šátky, to se mi povedlo v obchodu HOUSE, kde měli i akce, takže mě oba šátky stály 150,-Kč.

V obchodě NEW YORKER jsem zahlídla naušnice, jelikož ráda střídám naušnice každý den, sáhla jsem po těchto peckách, 59,-Kč/platíčko
V GATE jsem si koupila botky na takové to denní běhání......198,-Kč .....pokud se vám zdají velké, vidíte dobře, bohužel mám velkou nohu :(
A jsem na začátku článku zmínila, pořídila jsem i kosmetiku. V lékarně jsem si koupila Biosil plus, který používám  už asi 2 roky. No a vedle jsem uviděla BIOHAR, je to voda na vlasy, po které by měly růst vlasy, tak doufám, že mi to pomůže, páč bych si mooc přála hustější vlasy. No a moje oči taky uviděly sadu od URIAGE, toto je testovací/cestovní balení za 99,-Kč, takže jsem ráda, že jsem si toho všimla a jsem zvědavá.


Moje poslední zastávka byla v Yves Rocher, kde jsem si koupila jen 2 věci (zázrak u mě :D ). Nový make-up a štětec na konturování, nebo na korektor.


Tak toto už je dnes všechno, doufám, že se článek líbil :)

10 komentářů:

  1. Krásné úlovky, také bych se do Kiku či Lidlu měla podívat, toto zanedbávám :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    ten cestovní kit od Uriage ti závidím. Sama jsem se ho snažila sehnat, ale u nás v lékárně Dr. Max není. Líbí se mi ten štětec, možná nad ním ještě pouvažuji:-)
    Krásný den, Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ten Uriage narazila náhodou :) Štětec si první kdyžtak ohmatej, mě se líbil hned :)

      Vymazat
  3. Super makeup z Yves Rocher a dej vědět, jaký bude BIOSILK :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Biosilk používám už dlouho, mám po něm pevné nehty, je i na vlasy, ale to jsem nějak nazaznamenala :D Cítím změnu, ale nevím, jestli to je tím, nebo přípravkama :D

      Vymazat
  4. To bílé tílko vypadá skvěle! :)
    Budeš potom dělat recenzi na make-up z Yves Rocher, moc by mě zajímala :)
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě recenzi udělám :) Počítám tak do konce měsíce. :)

      Vymazat
  5. Super nákupy! Závidím Uriage, taky jsem ho chtěla, je vyprodaný ;-)

    OdpovědětVymazat