sobota 18. července 2015

VYBARVI 3 …. ČERNO/ŠEDÁ
Pěkný den všem, je tady předposlední den tohoto projektu a dnes přišla na řadu barva černá/šedá.
Černá : Tuto barvu moc nenosím, téměř vůbec, jsem světlý typ a mě prostě nesluší. Jediné jak ji nosím je spodní prádlo :D  joo  a kabelky :D
Šedá: tuto barvu nosím hoodně často , mám trička, tepláky, ponožky : D:D
Z časových důvodů, bohužel nestíhám vyfotit, ale ono ani není o co stát :D
V líčení mám tuto barvu ráda a vlastně každý den mám na obličeji něco černého. :)
Produkty ….






Moje líčení


ČERNO/ŠEDÝ TAG
Máš tyhle barvy ráda? Ano mám, černou nenosím vůbec a šedou ano…
Myslíš, že je černá barva smutku?   Hodně lidí má černou spojenou se smutkem a i já mezi ně patřím..
Ty a černý nebo šedý lak? Dejme tomu, že ano, ale třeba jen 1-2 prsty , nebo černý podklad a na to nějaké třpytky. J
Nosíš často černé oblečení? Nene
Tvůj oblíbený černý/šedý produkt? Viz. Paletky nahoře :D
Jaké barvy kombinuješ s černou/ šedou? Všechny

6 komentářů:

  1. Líčenie sa mi veľmi páči, vydarilo sa ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  2. A prý že nesluší, haha, právě naopak! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si budu muset koupit nějaký černý lak, protože po shlédnutí těchto článků vybarvi se se mi dost zalíbil. :-) Líčení máš moc hezké..
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Líčenie je krásne, vydarilo sa..:-)

    OdpovědětVymazat