čtvrtek 16. července 2015

VYBARVI SE 3 – BÍLÁ / PERLEŤOVÁ
Hezký den všem, dnes je na řadě bílá a perleťová. Poslední dobou bílou nosím často a co se mi vybaví, když se řekne bílá? Svatební šaty, sněženky a vánoce. 

Moje produkty …. Vybrala jsem jen ty z dekorativky…. 







Moje líčení … 





Bílo – perleťový Tag

Máš ráda bílou/perleťovou barvu? Ano mám a v líčení obzvlášť :)
První co tě napadne, když se řekne bílá/perleťová? Svatba ….
Tvůj oblíbený bílý-perleťový produkt? Fotku sice nemám, ale z pečující to je Rexona, tělové mléko Nevo a z dekorativky je to paletka od Mua na fotce výše.
Tvé vysněné svatební šaty? 
něco takového, ale i s tou postavou :D :D

Jaké barvy kombinuješ s bílou/perleťovou? Tyto barvy jsou tak super, že se dají kombinovat úplně s každou. Já nejčastěji s modrou, šedou, zelenou  a v líčení zrovna tou, co mě napadne…
Tvůj bílá/perleťový wishlist?
zdroj internet

zdroj internet
zdroj internet

zdroj internet

zdroj internet

6 komentářů: