pondělí 31. srpna 2015

LIEBSTER AWARD  TAG
 Ahooj všem,

po delší době je tady článek. Začneme zlehka, TAGem, na který mě nominovala Erika tady tady tady ... , za čož jí děkuji.

Liebster award je TAG pravděpodobně vzniknuvší v Německu a znamenající něco jako milovaný, nejdražší atd., je TAG na způsobu řetězového dopisu (nebo emailu nebo watsapp zprávy). Takový ten jak ho musíte poslat 10 lidem do 10 vteřin, jinak vám na hlavu spadne piáno a shoří vaše kočky.
Řeťězové dopisy nemám ráda, ale tento jsem už kdysi psala, tak jsem se rozhodla, že napíšu i tento. Ať je trochu snady, nééé? :D 
   Jééé, jak jsem právě zjistila, je to přesně ROK, co jsem napsala ten první...fakt náhoda..

TADY JE 11 FAKTŮ O MĚ:
1. Je mi 27 let a jsem ze Zlína 
2. letos jsem byla poprvé u moře :D
3. neumím anglicky, ale mooc bych to chtěla umět
4. jsem hrozná citlivka....
5. pořád bydlím u rodičů, ale nějak mi to nevadí, jelikož mám pokoj pro sebe 
6. jsem nezadaná
7. Mým snem je Paříž, Benátky, Holandsko... a doufám, že se tam do 5 let podívám
8. co si nenapíšu nevím :D :D 
9. jsem vyučená dámská krejčová, ale nikdy jsem se tomu nevěnovala 
10. První článek na mém blogu je ze 14.7.2013
11. Blogování mě moc baví, ale poslední dobou nic nestíhám a pevně doufám, že se budu mít víc času...

OTÁZKY OD ERIKY: 

  1. Proč a kdy jsi začala blogovat?  jak už padlo 14.7.2013 a proč? Kosmetika mě bavila, já sledovala youtube a blogy, tak mě napadlo, že si založím svůj. :)

  2. Jaké máš plány s blogem do budoucna? Neplánuju, píšu to, co mě zrovna napadne. Uvidím, co bude za půl roku, rok, měsíc....:)

  3. Tvůj největší kulturní zážitek? Koncert Lucky Bílé a Megakoncert Rádia Čas

  4. Moře nebo bazén?  Do moře jsme se zamilovala a nevadilo by mi u něj žít, ale jelikož žiju tam kde žiju, tak bazén... vesměs obojí :)

  5. Máš nějaké domácí zvíře? Už  ne, měli jsme křečka, ale od té doby, co nám umřel nového nemáme

  6. Nejoblíbenější kosmetický produkt?  Všechno :D :D nedokážu si fungovat bez šampónu, make-upu (alespoň řasenka).... 

  7. Vysněné zaměstnání? Od 10 let jsem chtěla být kadeřnice, kosmetička, teď bych řekla, že by mě to bavilo, ale ani současné zaměstnání není špatné :)

  8. Zajímáš se o celkové dění ve státě či ve světě? Ani ne, jen co čtu na netu, ve zprávách

  9. Nejoblíbenější bloggerka či YT? Jééé těch je...blogů sleduji mooc a mám všechny ráda, ze světa youtube je to : Life with Sandra , Blueberry Pink, Svět podle LU, A cup of Style, Smooth Cooking Cz, MondbergVienna , Můj svět kosmetiky...atd...mám 87 odběrů, z toho xxx o kosmetice, lifestylu , ale jmenovat vše, by bylo moooooc dlouhé :)
  10. Nejoblíbenější drogerie?  DM, Teta, Rossmann..ta naše česká klasika :D

  11.      Apple nebo Android? Android, ikdyž mě poslední dobou pěkně štve :D


    Teď bych měla napsat svých 11 otázek a nominovat blogy, tohoto já se vzdávám, jelikož tento Tag už snad každá psala, tak snad mě chápete. Nebo kdo si řekne, pro toho otázky vymyslím spešl. :D
    Toto je pro dnešek vše, já Vám děkuji za pozornost, těším se na komentáře a snad brzo ahoooj. :)


1 komentář: