pátek 2. října 2015

1. SWAP ….S HANIČKOU z BLOGU CICULKA.CZ


Ahoj krásky, dnes přináším článek ve kterém hraje hlavní roli Hanka z blogu  http://ciculka.cz/
S Hančou jsme se před časem domluvily na SWAPU, nebo chcete-li česky tak na výměně balíčku. :) částka byla dána 500-600 Kč, což ani jedna nedodržela, ale Hanička teda překročila snad 3kráát, že Hani :D
Když mi krabice dorazila, neměla jsem u sebe foťák, abych to nafolila zabalené. Jako chtěla jsem to nafotit, jenže od přírody jsem hrooozně zvědavá ženská a tak jsem to nevydržela a balíček hned rozbalila. No a moje první slova byly... Ty v**e, ona se snad zbláznila :D a no a mé nadšení trvá vlastně dodnes.
Určitě jste zvědavé, co mi Hanička poslala..... tak se dívejte ......



 Jako první na mě vyskočil krásný šátek z Avonu a taky dopis, ve kterém jsou jednotlivé výrobky popsány. :)

První mě zaujala velká černá kosmetická taštička, která byla až po ,,uši" narvaná kosmetikou. A co v ní bylo? Od každého něco, podkladové báze pod make-up, pod oční stíny, lesky, rtěnka, řasenka, tvářenka, lak na nehty, no koukněte sami.....




 Jako další na mě čekaly výrobky na pleť a to Micelární voda z Kauflandu, na tu se těším, až ji vyzkouším, dále zklidňující tonikum na pleť od mé milované značky (ano Hanča mě má přečtěnou) a od Balea - čistící olejový fluid, který jsem si chtěla koupit už dávno, ale v regále jsem se přehmátla.
A co dál? Box s čistícíma ubrouskama z Lidlu, které jsem nikdy nezkoušela, dále úúúžasný parfém z Avonu, který dlouho voní a mega mega voňavá svíčka z Manufaktury, kterou ani snad nezapálím. Joo a taky mydélko z Rocheru.
a taky spousta, spousta vzorečků.......




Tak toto je celý obsah MEGA ÚŽASNÉÉ krabičky. Já se přiznám, že mi bylo a je docela trapně za to, co jsem poslala Hanči já. Co jsem poslala já, najdete na jejim blogu....TADY TADY TADY :D
Takže ještě jednou Haničce děkuju. ♥





4 komentáře:

  1. Krásný obsah :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádherný obsah :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je moc pěkný swap, myslím si, že obsah s produkty je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je moc pěkný swap, myslím si, že obsah s produkty je parádní :)

    OdpovědětVymazat