pondělí 30. listopadu 2015

TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY DLE ZUZZ


Zdroj internet
Ahoj všem, jelikož za pár dní tady máme Štědrý den, jsem tady s tipy na vánoční dárky. Já ještě dárky nemám žádné...teda mám, pro sebe :D :D Ale hned po výplatě se na ně vrhnu.

TIPY PRO SÉGRU NEBO KAMARÁDKU....
- kosmetický balíček ....ať už Vámi vytvořený, nebo zakoupený v obchodě v dárkovém balení. A co do toho, který je vámi vytvořený? Např. sprchový gel, šampón, tělový krém, micelární voda, pleťový krém, krém na ruce, pleťová maska či peeling. Nebo ho spojit i dekorativní kosmetikou...např. lak na nehty, oční stíny, tvářenka, pudr, řasenka, linky. Taky bych dopuručovala si pozjišťovat, jestli ta dotyčná používá produkty, které se chystáte koupit a její typ pleti, vlasů atd. ať nešlápnete vedle.... (mluvím z vlastní zkušenosti :D )
- Kniha
- Antistresové omalovánky
- Vonná svíčka
- poukaz do drogérie, na oblečení
- parfém
- aromalampa + vosk
- dobrá čokoláda
- pečený čaj , sypaný čaj, čajová souprava s hrníčkem
- velký hrnek   něm např. čokoládka, čaj, dárková lžička se jménem
- rámeček s fotkou kde jste spolu
- lahviku dobrého vína (pokud ho pije)
- něco z bižuterie ... naušnice, přívěšek, náhrdelník.....
- diář
- puzzle
- powerbank -  Dm jsem viděla za 279,-Kč ale nevím, jaká to byla kapacita, na trhnu je nepřeberné množství..
- tangle teezer
- stolní hra
- Cd oblíbeného interpreta


TIPY PRO MAMKU
- kosmetický balíček
- poukaz do drogérie či parfumérie
- kniha
- povlečení
- vonná svíčka
- šála
- láhev vína
- balíček dobrot
- káva, čaj
-  poukaz do kosmetiky, ke kadeřnici


TIPY PRO BABIČKU A DĚDU
- fotky vás  a rodiny
- kalendář
- balíček s něčím dobrým
- křížovky
- poukaz do lékárny
- různé mazání (koňská mast, Alpa, kloubní doplňky....)

TIPY PRO CHLAPY....
- kosmetický balíček
- USB kabel
- sluchátka
- nějaká elektronika (záleží na vašem rozpočtu)
- něco dobrého na zub
- stolní hra
- lahvinka nějakého dobrého moku

- nějaké oblečení

Tak to bylo pro dnešek vše.... Klidně mi napiště i VAŠE TIPY na dárky, jelikož toto je jen výčet toho, co mě v danou chvilku napadlo. Taky se ještě zeptám, jestli byste uvítaly tipy, jak zabalit dárky? :)

2 komentáře:

  1. My chceme letos dát babičkám knihu Babičko vyprávěj - do té napíšou podle zadání něco ze svého života a další rok nám ji zas můžou vrátit :D Myslím, že je to bude hodně bavit :) A my budeme mít hezkou vzpomínku a asi se dozvíme hodně věcí, které nevíme.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé nápady. :) Hlavně lahvinka nějakého dobrého moku mě pobavila! :D
    Já bude hlavně Primarkový ježíšek, takže oblečení, ale i třeba různé blbiny. Náš táta chtěl pořád pásek, tak jsem mu ze srandy koupila batmanovský :D

    OdpovědětVymazat