pondělí 7. prosince 2015

ONE STOP ACNE - RECENZE

ONE STOP ACNE - RECENZE

Ahoj všem, doufám že se máte skvěle. :) Dnes jsem tady s recenzí, kde se podíváme na zoubek produktům BELITA. Před časem mě oslovila jedna ze zakladatelek e-shopu http://www.belitacosmetics.cz/ jestli bych něco nechtěla vyzkoušet. Hned jsem na e-shop zavítala, našla jsem tam produkty, které jsem ještě nikdy nikde neviděla, zaujaly mě a tak jsem kývla.
Na e-shopu najdete kosmetiku pro všechny věkové kategorie a to výrobky kosmetiky BELITA, která byla založena v roce 1988 v BĚLORUSKU. Společnost byla založena s italskou kosmetickou firmou, která investovala vývoj produktů. Co mě taky hodně zaujalo je to, že se VŠECHNY produkty vyrábí na bázi přírodních surovin. Tato kosmetika NENÍ TESTOVANÁ NA ZVÍŘATECH!!!


Já si na své testování vybrala výrobky na akné, jelikož i ve svém věku na něho trpím. Si někdy připadám jak puberťák. :D
Konkrétně mám řadu ZONE STOP ACNE, jak jsem spokojená-nespokojená, se dočtete níže….


ZONE STOP AKNÉ – MINUTOVÁ MASKA – cena je 129,-Kč za 75 ml
Začnu parfemací, ta se líbí, je jemná, nic vlezlého, z čeho bych hned kýchala. Složení masky je gelové a aplikace je klasická, tak jako u všech masek. Na navlhčený obličej ji nanesete v tenké vrstvě a necháte asi 15 minut působit. Poté masku smyjete vodou.
Po sundání masky jsem měla pleť jemnou, vůbec ne vysušenou. Jak je to gelové, tak se to trošku vstřebalo do pleti. Ale hlavně… zpozorovala jsem úbytek černých teček, neříkám, že všechny, pořád tam nějaké mám, ale už ne v takové míře. Začervenané místa to zmírnilo.
Za sebe DOPORUČUJI.





ZONE STOP AKNÉ – ČISTÍCÍ PLEŤOVÝ GEL – 139,-Kč za 150ml

U tohoto produktu je stejná parfemace, já gel používám s spolu s čistícím kartáčkem, nebo houbičkou od Ebelin pro dokonalejší výsledek. Gelu dávám asi velikost vlašského ořechu na navlhčený obličej. Ještě předtím ho v dlaních zpěním a pak aplikuji krouživými pohyby, poté ho přejedu kartáčkem. Ve Výsledku je pleť čistá, póry jsou stažené, gel i hydratuje, takže pleť není vysušená. Gel používám každé ráno a večer a můžu DOPORUČIT :)




ZONE AKNÉ STOP - PERO NA AKNÉ - 239,-Kč za 15 ml

Na tento produkt jsem byla zvědavá nejvíc, nic moc jsem neočekávala a spíš mu nevěřila. Moje pleť zrovna prodělala hormonální výbuch a tak pero přišlo v pravou chvíli. Na vyčištěnou pleť, tedy na postižené místa jsem aplikovala ,,gelík" a šla spát. Ráno jsem měla pupínky o doost menší, zarudnutí bylo pryč, byla jsem mile překvapená. Pupínky mi zmizely asi po 2-3 dnech používání.
V rámci testování, kdy jsem se nelíčila, jsem nanesla ,,gelík" ráno a už odpoledne byl pupínek téměř pryč. Takže rozhodně DOPORUČUJI!





CELKOVÝ DOJEM: Jsem ráda, že jsem tuto kosmetiku mohla vyzkoušet, mile mě překvapila. Asi po měsíci testování můžu potvrdit, že se mi akné zlepšilo. Sice černé tečky mi nějaké zůstaly, ale jejich úbytek jsem zaznamenala. Tato řada je vhodná pro všechny typy pleti a to v jakémkoliv věku. Takže pokud hledáte nějakou kosmetiku a už Vás nebaví drogérie, mrknetě se na Tento e-shop . Výběr je veliký a ceny jsou velmi přijatelné. Já děkuji paní Pavle za poskytnutí výrobků. :)

3 komentáře:

  1. Tak to je skvělé, že ti všechno vyhovuje. Belitu taky testuju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. O této kosmetice jsem, tuším, ještě neslyšela, ale vypadá moc dobře! Já teď naštěstí s akné až tak velké problémy nemám (trápí mě jen ty černé tečky), takže tohle nepotřebuju, ale pokud se to změní, nejspíš se po těchto produktech mrknu! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, právě jsme zahájili výprodej, koukněte na stránky :) Hezký den. Pavla

    OdpovědětVymazat