čtvrtek 20. října 2016

RECENZE TĚLOVÝCH NOVINEK ASTRID

Krásný den všem,

dnes jsem tady s recenzí nových produktů od firmy ASTRID. Jak jistě víte, už jsem psala recenzi na pleťovou kosmetiku, opalovací a teď je na řadě tělová.

Jako první se podíváme na tělové mléko.....
 ASTRID HYDRATAČNÍ TĚLOVÉ MLÉKO- Je určeno pro normální až suchou pokožku. Obal je plastový s otevíráním nahoře. Mléko má úúúúžasnou vůůni, je lehké a velmi snadno se roztírá. Docela rychle se vsakuje, pokožku zanechává hydratovanou a jemnou. Já mám teď na podzim velmi suchou pokožku, takže se mažu i 2krát denně a můžu říct, že se mé vysušení zlepšilo.
Mléko obahuje vyvážený komplex vitamínů a hydratačních látek, také je obohaceno o pistáciový olej.
Za sebe můžu rozhodně doporučit.

HŘEJIVÁ MASÁŽNÍ EMULZE - na tento produkt jsem byla zvědavá asi nejvíc. Mám problém s kotníkem, a tak se mi to hodí. :)
Balení je jednoduché, jeho obsah je 200ml. Obsahuje paprikový extrakt a kafr. Vůně je no... prostě to jde citít kafrem, nic svěžího v tom nehledejte. :D Ale dá se na to zvyknout, ostatně ony i jiné mazadla s kafrem nevoní po fialkách,že jo. Po namazání už vůně cítit nejde. Ale nejdůležitější je obsah. Emulze je bílá, velmi snadno se roztírá a rychle vsakuje. Já ji používám hlavně na kotník, ale zkoušela jsem i na babiččiny záda. V obou případech jsme zaznamenaly uvolnění. Emulze má být hřejivá, to jsem já osobně mooc nezaznamela, ale to mi vůůbec nevadí. Po aplikaci doporučuji rozhodně ihned umýt ruce a nesahat si do očí. : D :D :D

OCHRANNÝ KRÉM NA RUCE- je určen na velmi suchou pokožku. Tu já mám na rukách celoročně, ale v chladnějších měsících nejvíc. Krém je hutný, ale jak se roztírá je jemný, rychle se vsakuje a nezanechává mastný filtr. Já mám ráda, když se namažu a můžu hned něco dělat, tento krém mi to umožňuje. Jo a málem bych zapoměla na vůni, ta je příjemná a jemná.


Já děkuji za zaslání produktů na recenzi. :) Co vy a ASTRID?


2 komentáře:

  1. Tyto výrobky jsem ještě neměla. Tělové mléko může být fajn a taky mám hřejivou emulzi od jiné značky, která moc nehřeje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som ani nevedela ze sa Astrid este vyraba :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o Lancome, Biodermu a Dermacol, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat