pondělí 22. května 2017

DM BOX

Ahoj všem, po delší době tady mám článek, jsem zas v procesu a nic nestíhám....
Po několika měsících se mi podařilo vyhrát DM BOX, včera jsem si ho vyzvedla a tak vám můžu ukázat jeho obsah. Možná jste ho viděli, možná ne, tady je můj pohled na něj. :)

Jako první na mě vyskočily chipsy z červené řepy značky Treat me well, upřímně vám řeknu, že toto je jediná věc, ze které nejsem nadšená ani trošku, červenou řepu nesnáším a když ji citím, je mi zle, hrozně bych ji chtěla jíst, ale můj žaludek to nedává. :( balíček poputuje k mamce. :)
DMBio tyčinka - tak tu sním já :) za mě může být...
ASTRID BALZÁM NA RTY - tohle by měla být novinka, je s Aloe Vera a je hydratační
BALEA BALZÁM NA RTY OLEJOVÝ KOKOS- kokosové věci mám ráda, tak snad mi bude vyhovovat, balzámů není nikdy dost :)
ADIDAS ADIPURE SPRCHOVÝ GEL- jak balzámů, ani sprcháčů není nikdy dost, tento krásně jemně voní, je bez mýdlových složek a barviv
AUSSIE MEGA INSTANT- suchý šampón, ten se hodí vždy, je v cestovním balením, což je fajn nejen na vyzkoušení, ale i na cesty
RIA TAMPÓNY-  co na to říct? prostě tampóny :D
GUESS 1981 -vzoreček vůně, je sladší, příjemná, asi by stála za to
 L´OREAL PARIS PURE CLAY - pleťová maska, z toho mám největší radost, já dostala černou variantu, takže supééér :) hned ji vyzkouším
ALVERDE MICELÁRNÍ PLEŤOVÁ VODA - je vegan, příjemně voní a ráda ji vyzkouším
NIVEA HAIRMILK ŠAMPÓN- je pro jemné vlasy, což mám, voní jako klasická Nivea v kelímku, zkusím a uvidím :)
ACTIVE FRESH RED BERRY APPLE- pitný režim je důležitý :) nápoj je jemně perlivý, není mc sladký, má praktické hrdlo
KNEIPP 3 BYLINKY NA ODVODNĚNÍ- tyto pilulky jsem chtěla zkusit, tak jsem ráda, že je mám aspoň ve formě vzorku

tak toto je celý box, já jsem za něj ráda a za mě se povedl :)

2 komentáře:

  1. Zuzí moc gratuluji a boxík je super, včera jsi to skvěle dala na instastories.

    OdpovědětVymazat
  2. Baleu miluji, hlavně sprchové gely, šampony a balzámy na rty!

    OdpovědětVymazat