středa 23. srpna 2017

ČIŠTĚNÍ PLETI S ASTRIDEM

Hezký den, dnes se společně podíváme na novinky od firmy ASTRID, mám tady 3 produkty, které používám delší dobu a teď je čas se s Vámi podělit o mé zkušenosti.

Nebudu to okecávat a jdeme na to.....



ASTRID BEAUTY ELIXÍR HEDVÁBNÝ ČISTÍCÍ PLEŤOVÝ OLEJ
 Nabízí luxusní a vysoce účinné čistění pleti. Bez námahy odstraní veškeré nečistoty a i nejodolnější make-up z tváře, očí a rtů. Nevysušuje pleť a pomáhá udržovat její ochranný film. Dodává pleti hedvábnou jemnost, vláčnost a mladistvý vzhled.
Olej obsahuje komplex vzácných olejů: pistáciový, meruňkový, olivový, mandlový.
MŮJ NÁZOR: Já si tento olej koupila ještě dřív než mi přišel na testování, takže ho používám už dlouho. Balení je klasické, z plastu, s pumpičkou. S pumpičkou mám malinko problém, olej vystříkne daleko, ale já už přišla na to, že musím mačkat pomalu a dlaň sevřít. Olej se nanáší na suchou pleť, já si dávám 3-4 pumpičky, jak kdy. Olej jemně vmasíruju do pleti a poté setřu houbičkou Calypso a ještě čistou vodou. Olej mi nevadí v očích, což velmi oceňuji. Make-up rozpustí, jen mi někdy zůstanou černé oči, to se vyřeší dalším produktem, o kterém vám povím za chvilku. Pleť mám jemnou, čistou a vláčnou, olej navíc příjemně voní a nedráždí oči. Takže za mě rozhodně ANO. Cena je něco kolem 90,-Kč.


DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ OČÍ A RTŮ
Účinně a šetrně odstraňuje voděodolný make-up a jemně pečuje o okolí očí a rtů. Složení obohacené o mandlový olej, známý svými hydratačními a zvláčňujícími vlastnostmi, pomáhá chránit řasy a citlivou pleť v okolí očí. Komplex  HYDRO ACTIVE pomáhá udržovat optimální hladinu hydratace v pleti a dodává jí jemnost a vláčnost.
MŮJ NÁZOR: protřepat, nanést a odlíčit :D jak snadné, že? A velmi účinné, odličovač perfektně odstraní make-up jak z očí, tak i pleti. Náádherně voní a docela dlouho vydrží a hlavně neštípe v očích. Určitě ho můžu doporučit. :)

 
MICELÁRNÍ VODA 3V1
Je určena pro suchou a citlivou pleť. Účinně odstraňuje nečistoty a make-up, včetně voděodolného. Jemně čistí a odličuje celý obličej bez podráždění či dehydratování pleti. Složení obohacené o komplex Hydro Active, D-panthenola extrakt z bavlníku poskytuje dokonylý komfort a zdravý vzhled, zanechává ji dokonale čistou, tonizovanou a svěží s pocitem hydratace.
MŮJ NÁZOR: Micelárky mám ráda, použití je rychlé a účinné. Micelárka pleť krásně vyčistí, odstraní make-up a zanechává pleť jemnou. Jsem ráda, že mi nevysušuje pleť a nedělá mi zle v očích. Taky se mi líbí balení, je ho 400ml což vydrží opravdu dlouho. Za sebe určitě opět doporučuji.


Znáte tyto produkty a jak jste spokojené?
 *** děkuji za poskynutí výrobků *** :)


1 komentář:

  1. za mě všechny produktu super (akorát odličovač očí je na mě moc mastný) :) nejvíce jsem spokojená s olejem, ten je parádní :))

    OdpovědětVymazat